Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Nowe modele en57/ET22
RailWorks3:
Witam,
Mam pytanie. Jestem w posiadaniu kilku modeli choć chciałbym się skupić na en57. Zawsze mnie to zastanawiało, że modele są tak słabej jakości. I tu moje pytanie czy maszyna udźwignie coś większego i coś bardziej dokładnego z pełnym wnętrzem pojazdu? Dział myślę odpowiedni bo chciałbym to zrobić. Screeny podglądowe w załącznikach.
Modele były tworzone z myślą o RailWorks, ale dałem sobie spokój. Nie jestem ich autorem, ale zostały wykonane na moje zlecenie za opłatą, przez osoby, które z symulatorami nie mają nic wspólnego. Tak więc mam do nich pełne prawa. ;)
Stele:
Jakiś polycount? Jaką techniką było to robione? Ładne midpoly czy subdivision? Udźwignąć, udźwignie, kwestia by zużyło możliwie mało zasobów w stosunku do tego jak wygląda. Jak było robione przez profesjonalistę z myślą o grze, to nie powinno być problemów.
Co do wnętrz, to mamy trzy kabiny na pojazd i lowpolyinterior. W tym wypadku to wnętrze można podzielić na trzy przedziały, gdzie każdy będzie osobną "kabiną" i w danym momencie wyświetlany będzie tylko jeden. Na ich podstawie machnąć lowpoly, wyświetlane z zewnątrz. Choć nasz silnik nie wyrzuca z pamięci opuszczonej kabiny z tego co wiem, ale wszystkie przedziały i tak będą miały wspólną teksturę, więc wiele to nie zmieni.
Sebol82:
Możesz pokazać siatki modeli? Czy robiłeś na planach, jeśli tak to jakich. EN57 mam zmierzone z każdej możliwej strony. Zarówno od środka, zewnątrz jak i spodu.
Mariusz1970:
Maszyna udzwignie wszystko, jesli chodzi o pojedynczy model, nawet bez LoD. Kwestia, ile modeli takich naladujesz w scenerii, na ile zlozona masz scenerie, jaki masz komp. To wszystko musi wspolgrac.
Sebol82:
Bardziej ilość submodeli. Model może być rozbudowany w symku jako: wózki, główne pudło, interior i detale. Trzeba tylko zrobić teksturkę z głową (najlepiej dobrej rozdielczości dla każdego z klamotów). Rozwiązanie proponowane przez Stelego (każdy przedział jako osobna kabina) raczej zarżnie większość komputerów.
EDIT//: Pracując przy taborze Freightlinera mam jako submodele wózki, pódło i detale. Dla każdego z nich są osobne tekstury pudło wagonu 4k/4k, wózki 4k/4k, oraz detale 2k/2k). Zaraz będzie, że to przesada ale powoli trzeba iść w nowe czasy. Za pół roku czy rok nikt nie będzie rozbudowywał modeli. Zawsze można zrobić uproszczony z rozbudowanego niż na odwrót. :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej