Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tworzenie Trasy - pare pytan

(1/1)

Grand:
Szukalem tych informacji ale na forum nie wiele o tym jest...
A wiec :

Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.
Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

Czekam na odpowiedzi, z gory Wam dziekuje.
Pozdrowienia

Quark-t:

--- Cytat: "Grand" ---
Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.
--- Koniec cytatu ---

W katalogu scenery. Jeżeli dobrze pamiętam to są to pliki slupek_sredni, slupek_waski, slupek_szeroki oczywiście inc

--- Cytuj ---
Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.
--- Koniec cytatu ---

W każdym incu masz opis na samym początku który parametr odpowiada za teksturę. A ścieżki dostpęu nie podajesz, bo domyślny jest katalog textures więc piszesz tylko np. "asphalt1.bmp" albo "wood\WoodBrown3.bmp"

--- Cytuj ---
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

--- Koniec cytatu ---

Parametr vis w obiekcie. Czytaj Scenery.doc

Pozdrawiam

Żabek:

--- Cytat: "Grand" ---
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

--- Koniec cytatu ---

Zwiększenie odległości początku i końca mgły nie ma w zasadzie sensu. Zwiększy to tylko odległość rysowania (przy założeniu, że jest node -1 0... co będzie skutkowało w zmniejszeniu fps, które miejscami już jest "niezadowalające" :P
A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p

Quark-t:

--- Cytat: "Żabek" ---
A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p
--- Koniec cytatu ---

Hehe, ale to już dla wprawionych, żeby "na czucie" wiedzieli jak im ledow mignie za oknem semafor albo inny znak gdzie mają się zatrzymać :p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod