Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tworzenie Trasy - pare pytan
(1/1)
Grand:
Szukalem tych informacji ale na forum nie wiele o tym jest...
A wiec :
Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.
Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.
Czekam na odpowiedzi, z gory Wam dziekuje.
Pozdrowienia
Quark-t:
--- Cytat: "Grand" ---
Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.
--- Koniec cytatu ---
W katalogu scenery. Jeżeli dobrze pamiętam to są to pliki slupek_sredni, slupek_waski, slupek_szeroki oczywiście inc
--- Cytuj ---
Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.
--- Koniec cytatu ---
W każdym incu masz opis na samym początku który parametr odpowiada za teksturę. A ścieżki dostpęu nie podajesz, bo domyślny jest katalog textures więc piszesz tylko np. "asphalt1.bmp" albo "wood\WoodBrown3.bmp"
--- Cytuj ---
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.
--- Koniec cytatu ---
Parametr vis w obiekcie. Czytaj Scenery.doc
Pozdrawiam
Żabek:
--- Cytat: "Grand" ---
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.
--- Koniec cytatu ---
Zwiększenie odległości początku i końca mgły nie ma w zasadzie sensu. Zwiększy to tylko odległość rysowania (przy założeniu, że jest node -1 0... co będzie skutkowało w zmniejszeniu fps, które miejscami już jest "niezadowalające" :P
A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p
Quark-t:
--- Cytat: "Żabek" ---
A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p
--- Koniec cytatu ---
Hehe, ale to już dla wprawionych, żeby "na czucie" wiedzieli jak im ledow mignie za oknem semafor albo inny znak gdzie mają się zatrzymać :p
Nawigacja
Idź do wersji pełnej