Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 A może terminal?

<< < (3/4) > >>

MaciejM:
Dobra, a chociażby rowy / wykopy wzdłuż toru - robione ręcznie czy jakimś automatem?

Stele:
Klon toru przekształcony na niweletę i na nią nałożony profil poprzeczny. Tylko na żeberku ręcznie korygowany, bo nie mam pomysłu jak to zrobić dla dwutoru z automatu. Na chwilę obecną pewnie bym usunął jeden tor i generował przekrój po drugim z offsetem. Ogólnie jest to raczej pokazanie, że się da, bo mam zerowe doświadczenie w tym aspekcie. Po prostu ucząc się 3dsmaxa przychodziły mi do głowy zastosowania pewnych narzędzi w trasopisarstwie i to pierwszy test większości z nich. Tylko na Drawinowie zniwelowałem góry vertex paintem i przekopałem rzekę, czego tu nie pokazywałem.
Film z procesu: https://youtu.be/-pfFE-m1ReI

MaciejM:
No i dzięki! Uruchamiam maxa.

Zrobiłem testowo/ćwiczeniowo teren wokoło prostego odcinka dwutoru, na razie chamsko posklejałem rowy plejnem oraz zastosowałem rozwiązania zastane w scenerii bez nazwy, wyszło coś takiego: http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-terminal.7z   46.72 KB
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-terminal.7z   604.70 KB - kolejna wersja, dodane semafory, wskaźniki i trochę otoczenia. Warto mieć @Łapkowe paczki wskaźników, bo są używane.

Stele:
Ni i fajnie wyszło. Przelicz wektory normalne rainstedem jeszcze by je uśredniło. Znikną ci błędy oświetlenia i krawędzie zaobli.

MaciejM:
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-terminal.7z   830.48 KB
Zmiany głównie w zakresie otoczenia (dodano sporo roślinności) oraz wszystkie semafory i tarcze są przypisane / wygaszane. Można się pobawić:
Shift+8 - zamyka przejazd, ET22 manewruje w stronę stacji.
Shift+9 - zamyka przejazd, ET22 jedzie w tył.
Shift+1 - pospieszny przyjeżdża i wjeżdża na tor przyjazdowy.
Shift+4 - zamknięcie przejazdu
Shift+5 - otwarcie przejazdu

Zmodyfikowałem INC Twojego przejazdu @Stele, zmieniłem lokalizację szlabanów i sygnałów, ale co zrobić żeby auta reagowały na stan przejazdu? Przypisać do drogi event (p1)_syg_info1?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod