Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe od wersji 476

<< < (6/23) > >>

Stele:
No i pierwszy exek.
476: poprawka wchodzenia na nieistniejącą pozycję przy manipulowaniu klawiszami num3/num9 kranami Knorra i Martosova. (youBy)

Zepsułem. Kto pobrał przed 23:00 25.05.16 proszę pobrać ponownie.

firleju:
Wiem, że czekacie na rzeczy od Q. Ale w związku z problemami z tworzeniem skomplikowanych ruchowo misji trzeba zmodernizować sposób tworzenia takowych. Z tego powodu zdecydowałem się zrobić małą integrację z językiem skryptowym Lua. Nie jest to konkurencja dla projektu LD (chociaż jak najbardziej może być ;) ). Będę się skupiał raczej na zrobieniu interfejsu zastępującego obecne eventy.

Mariusz1970:
Aby nie zaśmiecać tego wątku, poniżej link z opisem, co mnie się udało zdziałać, aby pisanie scenariuszy było choć trochę łatwiejsze:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10988.msg422517.html#msg422517

mac310:
To ja zgłoszę tu problem z obsługą mierników przez PoKeys. Ostatnia użyteczna wersja to 474p8. Później zaczęły się komplikacje. 475 i 476 zachowują się inaczej niż 474p9 i p10 ale skoki manometrów CG i PG po wzroście wskazania amperomierza nie pozwalają na uzywanie tych wersji.

Stele:
Kilka drobiazgów:

* Opcjonalna stara smuga (oldsmudge yes).
* Symetryczność smugi z obu stron pojazdu
* Ograniczenie logowania skanowania do (debuglog +8)
* Logowanie priorytetu wątku pythona
* Wzmocnienie smugi zależne od oświetlenia atmosferycznego
* Logowanie eventów addvalues, updatevalues i warunkowych niezależnie od debugmode. Logowanie stanu komórki i warunku dla spełnionych warunków.
Dodajemy do eu07.ini następujące wpisy:

--- Kod: ---oldsmudge no // (no) yes: używanie starej płaskiej smugi zamiast nowej wolumetrycznej; daje kilka FPS w nocy
pyscreenrendererpriority normal // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
--- Koniec kodu ---

Smuga dobrze daje nawet przy zerowym oświetleniu, ale by był dobry efekt, materiały oświetlanych obiektów muszą być białe (a na td ktoś dał szara trawę...).
Proszę o test smugi przy dynamicznym oświetleniu podczas zmierzchu/świtu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod