Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Wsokości sprzęgu w publikowanym taborze.

<< < (3/4) > >>

sebastian82:
Chłopaki nie wiem. Proszę zamieszczajcie jakąś grafikę lub screen poglądowy (w miarę możliwości oczywiście). Bo temat jest a za jakiś czas zjawi się ktoś, kto go nie przeczyta i nie będzie kumał o co chodzi.

Stele:
Chodzi mi o pivot submodelu czyli zero lokalne. Punkt w okół którego się animuje.

firleju:
To da się obejść, tylko trzeba wiedzieć gdzie punkt pivotu ma być.

Stele:
Długość pojazdu jest w fiz. Wysokość jest stała. Najlepiej byłoby napisać program ustalający odległość po Y i przeliczający pivoty sprzęgów w t3d. Gorzej z ustawieniem po X bo to cecha indywidualna i przy wężykach skrętnych nie będąca średnią z wierzchołków, ale potrzebna tylko jeśli pomysł rozwinąć jeszcze do skręcania sprzęgów na łukach. Realizowanie tego w eu07.exe to przesada moim zdaniem.

firleju:
Ale nie da się tego nie zrealizować na innym poziomie, gdyż aby wyliczyć jak bardzo masz skręcić dany sprzęg musisz znać jego punkt docelowy. Potrzeba więc znać dwa punkty: początku samego submodelu sprzęgu oraz punkt zaczepienia haka. Wtedy można sprawdzać gdzie się znajdują punkt początku sprżedu oraz punkt zaczepienia haka na drugim wagonie i odpowiednio mnożyć macierz obrotem. Można też zrobić tak, że jeśli nie masz odpowiednich wpisów w mmd lub fiz obu łączonych pojazdów to wtedy sprzęgi są po staremu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod