Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
teren
dj_awj:
Cy ktoś by miał ochote/czas na zrobienie terenu do tras
(plik inc czy jakoś tak) chodzi mi oto że rysuje tory w jet a na początku scenerji dopisuje plik z terenem i trawą
Nicolass:
Przyznam, że mam wątpliwości, czy jest to technicznie możliwe. Mam tylko nadzieje że interfejs Nebulowego edytora będzie bardziej intujcyjny niż ten w JET'cie. [ To tak troche off-topic :) ]
jaras:
Witajcie.
A ja myślę, że jest to możliwe - oczywiście w programie 3D Studio Max albo gmax.
Edytor Jet standardowo bowiem wstawia wszystkie tory na jednej wysokości: 0.0. Zatem w takim terenie trzeba by było wszelkie górki i dolinki wytyczyć tak, aby tory nie były zawieszone w powietrzu ani zakopane pod ziemią, czyli tak, żeby teren pod torowiskiem był na wyskości właśnie 0.0, a reszta terenu mogłaby sobie być na dowolnej wysokości. A już najprościej, to po prostu zrobić całkiem płaski teren - oczywiście też na wysokości 0.0. :-)
A, że plik z terenem będzie inny niż z torami? No, przecież jest komenda include.
Chociaż... i mnie wydaje się to trudne do zrobienia. ;-)
Pozdrawiam Was.
Żabek:
Eee tam. Po pierwsze w Jecie można robić tory na jakiej wysokości się chce - jest opcja Punkt Bazowy (Ctrl+B). Po drugie, ja tory "układałem" w Notatniku, teraz przerzuciłem sie do 3DS. Nie ma z tym najmniejszych problemów. W nowych skryptach jest przecież opcja SCM import. Możliwości techniczne są, tylko czas...
A co jest nieintuicyjne w Jecie, Nicolassie?
Grzesiek:
--- Cytat: "Żabek" ---W nowych skryptach jest przecież opcja SCM import.
--- Koniec cytatu ---
A gdzie leżą nowe skrypty? W downloadzie sa bardzo stare, a przeszukując Forum znalazłem co prawda nowsze niż miałem, ale chciałbym wiedzieć, gdzie można zawsze znaleźć NAJnowsze. Z góry dziękuję.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej