Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Kabiny widoczne z zewnątrz dla EU07

(1/5) > >>

Stele:
Krótka piłka. Znajdzie się ktoś do obróbki tekstur zewnętrznych, to podejmę się zrobienia kabin lowpoli do naszych siódemek. Okna nie są piksel w piksel, więc dla każdej tekstury trzeba ręcznie zaznaczyć obszar okien i nadać mu przezroczystość wedle gustu. Pracujemy oczywiście na tga (paczka 15.02+publikacje/repo). Mamy ileś wersji pudeł (4e/303e zez/tv/wiadra/ic...) więc proponuję zacząć od wszystkich tekstur dla jednego podtypu by w przypadku zaniku weny coś z tego było. Oczywiście można się podzielić pracą jakby było kilku zainteresowanych.

up5358:
Wnetrza typu "vintage" tez planujesz? Wtedy roboty bedzie wiecej niz na kilku.

Stele:
Co przez to rozumiesz? Planuję jeden mesh lowpoli i po teksturze na każdą wersję kabiny, chyba że nie będzie widocznych różnic między nimi po wykonaniu renderów.

Cesky Kretek:
Że niby potrzebujesz tylko nałożenia maski alpha na obszar okien na danej teksturze zewnętrznej?

Sawi:
Nałożenie alphy w lowpoly mija się z celem, bo w miejscach okien po prostu powinny być dziury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod