Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria scnBN

<< < (10/25) > >>

dymus:
Na czas testów polecam sobie przenieść tekstury @Benka z folderu textures/tory/1435  (wszystkie 10 tekstur tpd-455-1.tga - tpd-469-5.tga) i wrzucić je do folderu textures/1435mm. Chodzi o to że ja mam je, sam nie wiem dlaczego w innym miejscu, i z tego folderu jest ścieżka do pliku scm. Dlatego nie wyświetla poprawnie tych tekstur (znaczy się wyświetla je dobrze, ale tylko u mnie). Po przeniesieniu ich w tamto miejsce będzie to się poprawnie wyświetlało. A same wpisy poprawię przy następnej wersji którą wrzucę. Więc wtedy nie będzie problemów (i będzie można sobie usunąć tekstury z niepotrzebnego miejsca).
Jak ktoś nie ma tych tekstur to tutaj jest Link

Stele:
Było kilka paczek tekstur Benka różniących się strukturą. Sam w niektórych paczkach mam te pliki trzykrotnie w różnych miejscach. Sam Benek to zmieniał zdaje się a potem Ra dał jeszcze gdzie indziej.

firleju:
A mamy już opracowany standard katalogów? Może to będzie pomysł na 16.08

dymus:
Przebudowany fragment, w skrócie głównie zwiększenie promienia łuku dzięki czemu jest o kilka kilometrów więcej szlaku z geometrią pod 160km/h. Plus zmiana terenu - główny powód dlaczego w ogóle poszło pod przebudowę - który w tym miejscu był dość średnio zrobiony.
Pewnie za jakiś czas wrzucę aktualizację, bo kilka rzeczy się pozmieniało.

EDIT: parę screenów z prac nad miastem plus screen z tego ile jest sieci - góra porównanie gdzie są tory, na dole gdzie jest sieć (sieć wstawiona prowizorycznie, oprócz stacji, całość sieci raczej czeka na jej nową wersję - ale układ jej ułożenia na łukach będzie można raczej zostawić).

MaciejM:
Wszystko pięknie ładnie ale betonowy fundament ekranów akustycznych powinien być na dole, nie na górze ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod