Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (200/205) > >>

sebastian82:
Igor mam pytanko. Czy jest możliwość wykorzystania Twoich płomieni i dymu tak aby "podpalić jakąś symkową łąkę" za pomocą eventu? Pożar w pobliżu szlaku spowodowany przez "jakiegoś matoła" jadącego w pociągu i rzucającego niedopałek. Przez co otrzymamy zadymienie utrudniające jazdę i ganiającego gdzieś przy szlaku "fajermana" z dymnicą lub wężem. Żuka na wóz strażacki się ogarnie.

queuedEU:
Na teraz inie ma zadnych ewentow do tego.
News z ostatniej chwili: Jest juz dopisany pythonowy inerpreter  i modul do obslugi ekranow diagnostycznych w lokomotywach.

firleju:
Wrzuciłem na moje repo jeszcze jedną poprawkę do Console.cpp.

queuedEU:
Co sie stanie gdy przeniose *DynamicObject do public?

    private: //żeby go nic z zewnątrz nie przestawiało
    TDynamicObject *DynamicObject; // przestawia zmiana pojazdu [F5]

W klasie pochodnej od TTrain nie widzi mi tego.

youBy:
Stanie się to, że możesz potem przypadkiem coś w tym zmienić na drugim końcu kodu ;) Przerzuć to w takim razie do protected.

Po co Ci klasa pochodna do TTrain?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod