Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
No w koncu dzialaja kominy w eu07, 15 lat... d;
https://youtu.be/Ve8a62xIsIc
&feature=youtu.be
Kto chetny do rozpisania fizyki emisji spalin? Na poczatek proponowalbym odpalanie silnika.
A tutaj dokumentacja mozliwosci emitera: http://eu07.es/index.php?a=exe16&el=0033#gohere
Jedynie wzglednie realne zachowanie sie emisji zadecyduje o tym czy generowanie spalin przez pojady bedzie wlaczone w pozniejszych wydaniach.
cody3223:
--- Cytat: queuedEU w 23 Marca 2016, 19:55:11 ---No w koncu dzialaja kominy w eu07, 15 lat... d;
https://youtu.be/Ve8a62xIsIc
&feature=youtu.be
Kto chetny do rozpisania fizyki emisji spalin? Na poczatek proponowalbym odpalanie silnika.
A tutaj dokumentacja mozliwosci emitera: http://eu07.es/index.php?a=exe16&el=0033#gohere
Jedynie wzglednie realne zachowanie sie emisji zadecyduje o tym czy generowanie spalin przez pojady bedzie wlaczone w pozniejszych wydaniach.
--- Koniec cytatu ---
Ale wydaje mi się, że tworzysz dym w jednym punkcie co czasem powoduje, że tekstury spalin wystają przed komin, może lepie zrobić aby najpierw pionowo wychodziły z komina, a potem po łuku?
Jeżeli się przyda, to tu masz dobrze zobrazowane:
queuedEU:
Zgadza sie, trzeba bedzie troche te fizyke przerobic, bo nie do tego byla stworzona i mimo ze ma ponad 50 parametrow to raczej nie da sie ustawic wypchniecia 'czastek' na pewna wysokosc, ale jescze pokombinuje.
Irek_Wd:
Proponuję wziąć się za parowozy do MaSzyny. Przy tych możliwościach na trasie całkowskiej będą wyglądać miodnie.
tmj:
--- Cytat: queuedEU w 24 Marca 2016, 14:47:13 ---Zgadza sie, trzeba bedzie troche te fizyke przerobic, bo nie do tego byla stworzona i mimo ze ma ponad 50 parametrow to raczej nie da sie ustawic wypchniecia 'czastek' na pewna wysokosc, ale jescze pokombinuje.
--- Koniec cytatu ---
To co jest powinno w zasadzie wystarczyc -- czastki wedruja "w gore" zgodnie ze zdefiniowanym parametrem, a dodatkowo powinny byc (ewentualnie) popychane zgodnie z kierunkiem wiatru podanym w scenerii, a nie w emiterze. W przypadku dymu z lokomotywy itp "luk" bierze sie z tego, ze czastka po wyemitowaniu nie podaza dalej za zrodlem ale "wisi" w powietrzu podczas gdy lokomotywa leci dalej do przodu.
W skrocie -- koordynaty dla czastek powinny byc generowane we wspolrzednych globalnych raczej niz lokalnych w stosunku do emitera.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej