Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (196/205) > >>

EP08_015:
textures\ip\tracks\ps93-1 < wystaw mi ten plik.

queuedEU:
eu07.es/tracks.rar
To jest podklad i nie widze zwiazku z brakiem podsypki. Doprosze sie tego loga? Na przyszlosc, nastepnym razem oczekuje kompleksowego przedstawienia problemu w jednym poscie z zalaczeniem plikow logu lub identyfikatora katalogu na ftp, bo nie widzi mi sie generowanie kilku postow w celu rozwiazania jednego problemu. Po prostu bede ignorowal zgloszenie.

EP08_015:
Proszę bardzo. Pomimo uzupełnieniua braku tego pliku, dalej mam biale podsypki. Oczywoiscie braku pliku nie loguje.
Dalej sa logowane:

--- Kod: ---Missed texture: textures\1435mm\switches\undefined.
Missed texture: textures\1435mm\sleepers\none.
--- Koniec kodu ---
Regulamin obowiązki 11b i do tego zbędne spacje. Poprawiłem.
Pedrosiasty

Podklady 3d wlaczylem z poziomu configa.

queuedEU:
W katalogu textures/1435mm/ballasts masz tpbps-new2-snow.dds, przekopiuj to do textures, dziwne ze nie bierze z tga. Poza tym w log.txt wyraznie jest ze te teksture wczytuje, moze ona jest tak jasna ze az biala (kontrast)? Nie no to jest przeciez nie mozliwe, nie ogarniam o co chodzi...

W ogole to od jutra bedziemy przenosic fizyke z pascala na c++.

Jakies pytania, sprzeciwy, sugestie?

firleju:
Sprzeciw. Najpierw zrzucę wszystko co zrobiliśmy do tej pory na mastera i zrób rebase do tego, bo nie chcę doprowadzić znowu do rozjechania wersji. Szczególnie, że było dużo zmian w fizyce właśnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod