Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
EP08_015:
textures\ip\tracks\ps93-1 < wystaw mi ten plik.
queuedEU:
eu07.es/tracks.rar
To jest podklad i nie widze zwiazku z brakiem podsypki. Doprosze sie tego loga? Na przyszlosc, nastepnym razem oczekuje kompleksowego przedstawienia problemu w jednym poscie z zalaczeniem plikow logu lub identyfikatora katalogu na ftp, bo nie widzi mi sie generowanie kilku postow w celu rozwiazania jednego problemu. Po prostu bede ignorowal zgloszenie.
EP08_015:
Proszę bardzo. Pomimo uzupełnieniua braku tego pliku, dalej mam biale podsypki. Oczywoiscie braku pliku nie loguje.
Dalej sa logowane:
--- Kod: ---Missed texture: textures\1435mm\switches\undefined.
Missed texture: textures\1435mm\sleepers\none.
--- Koniec kodu ---
Regulamin obowiązki 11b i do tego zbędne spacje. Poprawiłem.
Pedrosiasty
Podklady 3d wlaczylem z poziomu configa.
queuedEU:
W katalogu textures/1435mm/ballasts masz tpbps-new2-snow.dds, przekopiuj to do textures, dziwne ze nie bierze z tga. Poza tym w log.txt wyraznie jest ze te teksture wczytuje, moze ona jest tak jasna ze az biala (kontrast)? Nie no to jest przeciez nie mozliwe, nie ogarniam o co chodzi...
W ogole to od jutra bedziemy przenosic fizyke z pascala na c++.
Jakies pytania, sprzeciwy, sugestie?
firleju:
Sprzeciw. Najpierw zrzucę wszystko co zrobiliśmy do tej pory na mastera i zrób rebase do tego, bo nie chcę doprowadzić znowu do rozjechania wersji. Szczególnie, że było dużo zmian w fizyce właśnie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej