Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (178/205) > >>

mrofkojat:
@Q, pierwszy link niezmiennie przenosi w nicość, tj. w "http://otchlankosmosu-424.com/", lub też nigdzie. W zależności od przeglądarki.

queuedEU:
Czyli jestes robotem przeszukujacym xd... Jaki masz user-agent? Ja tam mam odsiew botow, bardzo pokazna lista user-agentow i kilkanascie na adres ip. Ustal swoj UA to cos pomysle.

UWAGA! QLaunchera nie wypakowujemy do katalogu MaSZyny.

sebastian82:
Hmmm> Igor kawał dobrej roboty. Więc skoro mamy śnieg to może być i deszcz. A z tym wiąże seię przerabianie modeli tak aby wycieraczki uruchomić. W większości taboru są zespawane z pudłem lub detalami. Kiedyś coś takiego było w symku (działająca wycieraczka).

Sawi:
O ile mnie pamięć nie zawodzi to by była ruchoma wycieraczka trzeba ją podzielić na odpowiednie submodele. To była bodajże animacja wip http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_355#15._Animacja_.22wip.22_w_MMD

Krzysiek626:
Przecieram oczy ze zdumienia. Zapytam krótko, czy śnieg może padać tylko w określonej części scenerii?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod