Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (177/205) > >>

Krzysiek626:
Czy widzicie uruchamianie gagara i stonki od zera? OSP nie musiała interweniować, mam nadzieję.

Wokulski:
Uruchamianie 6Dg to jest wykonanie: baterie, stacyjka, przełącznik biegu jałowego, aktywacja pulpitu, przełączenie biegu jałowego z powrotem.

queuedEU:
Wszysko bedzie zalezec od inwencji tworczej trasopisarzy. Juz teraz moznaby wymienic wilele przykaldow zastosowan emiterow pary czy dymu lub ognia, tylko aby byla mozliwosc wszestronnego zastosowania trzeba pierw zrobic bardzo elastyczna konfigurowalnosc.

Mam nadzieje ze jescze dzis, trwaja ostatnie testy z krolikami doswiadczalnymi ;)
EU07-300216-1

Okej, wstepny test nie wykazal jakichs brakow, czy problemow z uruchomieniem exe. Testowano na laptopie z windowsem 10 i karta AMD Radeon HD 7640G na laptopie. FPS ze sniegiem 5-7, bez okolo 25.

Paczke sciagamy i wypakowujemy zastepujac zawartoscia wszystkie poprzednie skladniki. Exe odpalamy z Rainsteda bez tworzenia pliku tymczasowego.

Za pare chwil takze pierwsza publikacja QLaunchera. Wstepne testowany przez kilka osob na systemach win7, win10


 
http://eu07.es/index.php?a=dappsD
http://eu07.es//qlauncher/qlauncher-readme.html

Stele:
Wszystko śmiga, 12 fps na TD2 przy domyślnych cząsteczkach czyli śnieg+beczka.
Śnieg śliczny, z dymem gorzej. To wszystko jest wolumetryczne? Na dym nie wystarczyłby strumień pojedynczych cząstek o większym rozmiarze, obracanych w stronę kamery? Zwłaszcza blisko emitera widać że sporo jest równoległych do kamery. Ani nie wygląda to dobrze, ani wydajności nie poprawia.

queuedEU:
To nie dym tyle fpsu zbija - snieg. Ja na TD2 ze sniegiem mam okolo 30, po wylaczeniu z samym dymem 50. Snieg definitywnie jest do optymalizacji i mam nawet pewna koncepcje juz. Cos mi te obracanie billboardowe czasteczek nie wychodzi, ale wczesniej czy pozniej ogarne to.

Starterek:

http://eu07.es/index.php?a=dappsD
http://eu07.es//qlauncher/qlauncher-readme.html

Do dyskusji, pytan jak i propozycji odnosnie QL zapraszam goraco na forum @K626, do ktorego link podawalem kilka postow wyzej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod