Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (164/205) > >>

bohunIC:
Rozumiem ze wrogiem dobrego jest jeszcze lepsze :)

queuedEU:
Kolejne udogodnienie w exe, w zwiazku z coraz to czestszymi prosbami o wystawienie 'paczki zbiorczej'. Informuje ze nie ma czegos takiego jak paczka zbiorcza, no chyba ze chcecie caly folder z maszyna, bo ja nie wiem o co chodzi, skoro kazdy apdejt zawiera wszystkie nowe pliki dodane do obslugi. Ewentualnie tylko patche wydawane tego samego dnia sa paczka tylko z exe i ewentualnie jakimis tam w tym momencie zmienianymi plikami... Udogodnieniem tym jest plik z lista plikow i folderow, ktore pojawily sie od poczatku rozpoczecia ulepszania MaSZyny 474. Podczas uruchamiania pliki z listy sprawdzane sa pod kontem istnienia i generowane beda komunikaty w przypadku braku.

CMDLINE:
Lauching program from EXE file
CMDLINE:

CHECKING FILE SYSTEM...
FLDR: texpath, TEXTURES\\, OK
FLDR: mdlpath, MODELS\\, OK
FLDR: scnpath, SCENERY\\, OK
FLDR: scrpath, SCR\\, OK
FLDR: sndpath, SOUNDS\\, OK
FLDR: dynpath, DYNAMIC\\, OK
FILESYS OK.


CHECKING IMPORTANT FILES...
FILE: EU07-DDMMYY-X.exe, [!] FAIL.
FILE: eu07.ini, [!] OK.
FILE: fsys.txt, [!] OK.
FILE: config.txt, [!] OK.
FILE: data/loaderconf.txt, [!] OK.
FILE: data/exiftool/exiftool.exe, [] OK.
FILE: data/fonts/ubuntumono-r.ttf, [!] OK.
FILE: data/fonts/creditvz.ttf, [!] OK.
FILE: data/fonts/arial.ttf, [!] OK.
FILE: data/gfxs/semlense.bmp, [!] OK.
FILE: data/gfxs/semlight.bmp, [!] OK.
FILE: data/icons/appico128.ico, [] OK.
FILE: data/icons/e3d.ico, [!] OK.
FILE: data/icons/t3d.ico, [!] OK.
FILE: data/lbacks/splashscreen.jpg, [!] OK.
FILE: data/lbacks/lbackgdef.jpg, [!] OK.
FILE: data/lbacks/modelviewer-1.jpg, [!] OK.
FILE: data/lbacks/modelviewer-2.jpg, [!] OK.
FILE: data/lbacks/modelviewer-3.jpg, [!] OK.
FILE: data/menu/menu_xfont.bmp, [!] OK.
FILE: data/sounds/shutter.wav, [!] OK.
FILE: data/sounds/start.wav, [!] OK.
FLDR: data/pbars/, [] OK.
FLDR: data/briefs/, [] OK.
FLDR: data/logs/, [] OK.
FILE: dynstates/ep07-424.fiz, [] OK.
FILE: keyboards/4e.txt, [] OK.
FILE: keyboards/201e-w.txt, [] OK.
FILE: keyboards/303e.txt, [] OK.
FLDR: tutorials/, [] OK.
FLDR: stations/, [] OK.
FLDR: scr/, [] OK.
FLDR: models/1435mm/elements/, [] OK.
FLDR: models/1435mm/sleepers/, [] OK.
FLDR: models/1435mm/switches/, [] OK.
FLDR: textures/1435mm/elements/, [] OK.
FLDR: textures/1435mm/sleepers/, [] OK.
FLDR: textures/1435mm/ballasts/, [] OK.
FLDR: textures/1435mm/switches/, [] OK.
FILESYS ERRORS. (1)

Reading eu07.ini...
Config parsing...
OK.
Keys init...
Keys init OK.
READING CONFIG FILE... (G:\MaSzyna_15_04\\config.txt)
CONFIG FILE OK.

Michal1983:
Mi brakuje możliwości rozpoczęcia symulacji od początku, bez ponownego ładowania scenerii, możliwości otwierania drzwi przesuwnych w wagonach bez konieczności modyfikowania funkcji lokomotyw.

Krzysiek626:
Problem trzeba racjonalnie umocować. To co piszesz nie jest problemem, ja nie znam symulatora, lub gry, gdzie można wrócić na początek bez powtórnego wczytania. Problem jest, ale po stronie właśnie długiego wczytywania scenerii, bo to jest upierdliwe i to jest powodem Twojego pomysłu. Wagony z drzwiami przesuwnymi posiadamy i animują się, przy czym trudno wyczuć o jaką modyfikację lokomotyw masz na myśli.

queuedEU:
06.02.16 - generowanie podkladow przeniesiono do fazy wczytywania scenerii
08.02.16 - sprawdzanie obecnosci waznych plikow skladowych podczas startu programu

EU07-090216-1

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod