Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
bohunIC:
Wiesz co sobie pomyslalem teraz? Mozna klasc podsypke osobno z roznych textur przejscia, rozmycia, i na nich bedzie siedzial ten podklad i szyny. Byloby lepiej niz w Trainz. Lapiesz o co mi chodzi?
queuedEU:
No nie bardzo, narysuj namaluj :)...
LISTA PLIKOW ROZWOJOWEJ WERSJI MaSZyny
EU07-DDMMYY-X.exe : ! : plik wykonywalny programu (dzien, miesiac, rok, wydanie dzienne)
eu07.ini : ! : plik konfiguracyjny
fsys.txt : ! : plik z lista katalogow niezbednych, ktore sa sprawdzane podczas uruchamiania
config.txt : ! : plik konfiguracyjny roboczy (na czas ulepszania symulatora)
data/loaderconf.txt : ! : plik z ustawieniami obrazu wczytywania, kolory i pozycje elementow
data/exiftool/exiftool.exe : ۰ : zewnetrzny program do zapisywania danych exif do screenshotow
data/fonts/ubuntumono-r.ttf : ! : czcionka gui
data/fonts/creditvz.ttf : ! : --^--
data/fonts/arial.ttf : ! : --^--
data/gmfs/semlense.bmp : ! : grafika poswiaty swiatla semafora
data/gfxs/semlight.bmp : ! : grafika swiatla semafora
data/icons/appico128.ico : : ikona aplikacji
data/icons/e3d.ico : : ikona pliku modelu binarnego
data/icons/t3d.ico : : ikona pliku modelu tekstowego
data/lbacks/splashscreen.jpg : ! : obraz ekranu startowego, poprzedzajacego wczytywanie (tzw. splashscreen)
data/lbacks/lbackgdef.jpg : ! : defaultowy plik tla ekranu wczytywania wyswietlany gdy brak zdefiniowanych
data/lbacks/modelviewer-1.jpg : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/lbacks/modelviewer-2.jpg : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/lbacks/modelviewer-3.jpg : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/menu/menu_xfont.bmp : ! : bitmapfont ze znakami alfanumerycznymi (stary system generowania napisow 2d)
data/sounds/shutter.wav : ! : dzwiek odtwarzany podczas robienia zrzutu ekranu
data/sounds/start.wav : ! : dzwiek wejsciowy przy opcji splashscreen
data/pbars/ : : folder przechowujacy dane paska postepu wczytywania
data/briefs/ : : folder przechowujacy opisy misji
data/logs/ : : folder z kopiami pliku log.txt
dynstates/ep07-424.fiz : : plik fizyki dedykowany dla konkretnego egzemplarza pojazdu
keyboards/4e.txt : : opis klawiszologii dla typu pojazdu
keyboards/201e-w.txt : : --^--
keyboards/303e.txt : : --^--
tutorials/ : : katalog z opisami uruchamiania poszczegolnych typow pojazdow
stations/ : : katalog z plikami zawierajacych informacje o stacjach
scr/ : : katalog zrzutow ekranu
models/1435mm/elements/ : : modele elementow torowiska
models/1435mm/sleepers/ : : modele podkladow dla opcji podkladow 3D
models/1435mm/switches/ : : modele rozjazdow dla opcji rozjazdow modelowanych
textures/1435mm/elements/ : : tekstury elementow torowiska
textures/1435mm/sleepers/ : : tekstury podkladow 3D
textures/1435mm/ballasts/ : : tekstury podsypek dla opcji podkladow 3D
textures/1435mm/switches/ : : tekstury rozjazdow modelowanych
! - oznacza pliki niezbedne do uruchomienia lub te, ktorych brak moze powodowac problemy (np. wizualne) podczas dzialania
bohunIC:
No mam na mysli:
jesli exe bedzie generowac jedynie szyny i podklady BEZ PODSYPKI to wtedy mozemy sobie sami dodawac podsypke w 3Dmax i ja dowolnie texturowac, zmieniac ksztalt itd itd.
queuedEU:
To nie jest najlepszy pomysl :). Lepiej sie wstrzymac z takim 'prowizorycznym' rozwiazaniem, bo po pierwsze nie wiadomo czy w ogole bedzie komukolwiek chcialo sie w ten sposob robic scenerie, a po drugie to nie wiadomo czy przypadkiem nie wynajde jeszcze lepszego rozwiazania.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej