Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (163/205) > >>

queuedEU:
     

bohunIC:
Wiesz co sobie pomyslalem teraz? Mozna klasc podsypke osobno z roznych textur przejscia, rozmycia, i na nich bedzie siedzial ten podklad i szyny. Byloby lepiej niz w Trainz. Lapiesz o co mi chodzi?

queuedEU:
No nie bardzo, narysuj namaluj :)...

LISTA PLIKOW ROZWOJOWEJ WERSJI MaSZyny


EU07-DDMMYY-X.exe              : ! : plik wykonywalny programu (dzien, miesiac, rok, wydanie dzienne)
eu07.ini                       : ! : plik konfiguracyjny
fsys.txt                       : ! : plik z lista katalogow niezbednych, ktore sa sprawdzane podczas uruchamiania
config.txt                     : ! : plik konfiguracyjny roboczy (na czas ulepszania symulatora)
data/loaderconf.txt            : ! : plik z ustawieniami obrazu wczytywania, kolory i pozycje elementow
data/exiftool/exiftool.exe     : ۰ : zewnetrzny program do zapisywania danych exif do screenshotow
data/fonts/ubuntumono-r.ttf    : ! : czcionka gui
data/fonts/creditvz.ttf        : ! : --^--
data/fonts/arial.ttf           : ! : --^--
data/gmfs/semlense.bmp         : ! : grafika poswiaty swiatla semafora
data/gfxs/semlight.bmp         : ! : grafika swiatla semafora
data/icons/appico128.ico       :   : ikona aplikacji
data/icons/e3d.ico             :   : ikona pliku modelu binarnego
data/icons/t3d.ico             :   : ikona pliku modelu tekstowego
data/lbacks/splashscreen.jpg   : ! : obraz ekranu startowego, poprzedzajacego wczytywanie (tzw. splashscreen)
data/lbacks/lbackgdef.jpg      : ! : defaultowy plik tla ekranu wczytywania wyswietlany gdy brak zdefiniowanych
data/lbacks/modelviewer-1.jpg  : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/lbacks/modelviewer-2.jpg  : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/lbacks/modelviewer-3.jpg  : ! : plik ekranu wczytywania dla modelviewera
data/menu/menu_xfont.bmp       : ! : bitmapfont ze znakami alfanumerycznymi (stary system generowania napisow 2d)
data/sounds/shutter.wav        : ! : dzwiek odtwarzany podczas robienia zrzutu ekranu
data/sounds/start.wav          : ! : dzwiek wejsciowy przy opcji splashscreen
data/pbars/                    :   : folder przechowujacy dane paska postepu wczytywania
data/briefs/                   :   : folder przechowujacy opisy misji
data/logs/                     :   : folder z kopiami pliku log.txt
dynstates/ep07-424.fiz         :   : plik fizyki dedykowany dla konkretnego egzemplarza pojazdu
keyboards/4e.txt               :   : opis klawiszologii dla typu pojazdu
keyboards/201e-w.txt           :   : --^--
keyboards/303e.txt             :   : --^--
tutorials/                     :   : katalog z opisami uruchamiania poszczegolnych typow pojazdow
stations/                      :   : katalog z plikami zawierajacych informacje o stacjach
scr/                           :   : katalog zrzutow ekranu
models/1435mm/elements/        :   : modele elementow torowiska
models/1435mm/sleepers/        :   : modele podkladow dla opcji podkladow 3D
models/1435mm/switches/        :   : modele rozjazdow dla opcji rozjazdow modelowanych
textures/1435mm/elements/             :   : tekstury elementow torowiska
textures/1435mm/sleepers/             :   : tekstury podkladow 3D
textures/1435mm/ballasts/             :   : tekstury podsypek dla opcji podkladow 3D
textures/1435mm/switches/             :   : tekstury rozjazdow modelowanych

! - oznacza pliki niezbedne do uruchomienia lub te,  ktorych brak moze powodowac problemy (np. wizualne) podczas dzialania

bohunIC:
No mam na mysli:

jesli exe bedzie generowac jedynie szyny i podklady BEZ PODSYPKI to wtedy mozemy sobie sami dodawac podsypke w 3Dmax i ja dowolnie texturowac, zmieniac ksztalt itd itd.

queuedEU:
To nie jest najlepszy pomysl :). Lepiej sie wstrzymac z takim 'prowizorycznym' rozwiazaniem, bo po pierwsze nie wiadomo czy w ogole bedzie komukolwiek chcialo sie w ten sposob robic scenerie, a po drugie to nie wiadomo czy przypadkiem nie wynajde jeszcze lepszego rozwiazania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod