Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (16/205) > >>

queuedEU:
Zmiany ktore zamierzam wprowadzac to glownie ulepszanie grafiki 2d jak i 3d, wprowadzanie roznych sytuacji ruchowych :) zauwazalnych w rzeczywistosci podczas prowadzenia pojazdu - czyli rozwijanie mozliwosci otoczenia oraz infrastruktury tej dalzszej jak kolejowa , wprowadzanie roznych udogodnien dla devsow i przystosowywanie exe w celu pozniejszego, ulatwienia stworzenia edytora 3d.

Tych ustawien, ktore wymieniles @Epku, config.txt nie zmienia wiec jest po staremu.

@Loko: Ja nawet nie ruszylem, pojazd mi wygasl chwile po odpaleniu i przelaczyl sie na AI (eu07-303)

Drugie podejscie i to samo - maszyna gasnie bez mozliwosci ponownego odpalenia.

Trzecie na EXE 469 - i to samo  sie dzieje - czyli nie moja wina na szczescie :)

Stele:
Q, a nie odpaliłeś w debugu? Tam masz domyślnie załączone ai na starcie i jak będziesz postępował niezgodnie z komendami to będzie z tobą walczyć. :D

queuedEU:
A to by sie zgadzalo :-d

I kolejny, ostatni juz dzisiaj apdejt - poprawilem generowanie plikow .reg potrzebnych do zarejestrowania akcji otwarcia modeli dwuklikiem.
Czyli jesli chcemy aby przez dwuklik na modelu e3d otworzyl nam sie tryb modelviewera z jego podgladem, to nalezy w config.txt wlaczyc opcje reg-t3de3d. Wygeneruje to nam dwa pliki reg, ktore recznie nalezy dodac do rejestru.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-281215-2.rar

To by bylo tyle na dzisiaj a ja tymczasem zabieram sie za komentowanie dzisiejszych wstawek, sprzatanie w kodzie coby na repo wstydu za mnie nie bylo ;). Elol jol do jutra.

Cesky Kretek:

--- Cytat: queuedEU w 28 Grudnia 2015, 22:06:51 ---Zmiany ktore zamierzam wprowadzac to glownie ulepszanie grafiki 2d jak i 3d, wprowadzanie roznych sytuacji ruchowych :) zauwazalnych w rzeczywistosci podczas prowadzenia pojazdu - czyli rozwijanie mozliwosci otoczenia oraz infrastruktury tej dalzszej jak kolejowa , wprowadzanie roznych udogodnien dla devsow i przystosowywanie exe w celu pozniejszego, ulatwienia stworzenia edytora 3d.
--- Koniec cytatu ---
To ja już się majster pogubiłem - rozwijasz 'starego' symka czy robisz przekład tysiąclecia i przepisujesz na C++? :)

queuedEU:
Bedac na wyjezdzie, raz na jakis czas wchodzilem na neta na kilkadziesiat godzin dziennie, tfu co ja pisze minuT... I ten, z czasem zauwazylem ze cos nie tak dzieje sie na forum, objawialo sie to tym ze goscie zamienili sie liczba z zalogowanymi uzytkownikami.
Takze odwiedziny dzienne spadly. Czytalem sobie rozne stare sprawy z devs i takze bardziej aktualne jak np o kwestii wsiadania/wysiadania pasazerow na stacjach. Natomiast podczas gdy nie mialem internetu zazwyczaj probowalem sobie odtwarzac zrodla MaSZyny w glowie i tam ukladac jakies nowe ficzery zazwyczaj gapiac sie w sufit klitki ;d. No i to tak sobie tam wymyslalem i zbieralem, myslac o Was i o tym, gdy juz wroce to znowu uratuje swiat, dajac Wam troche czegos nowego. Motywacja byla tym wieksza, iz wiedzialem, ze wracam juz do otwartych zrodel udostepnionych gdzies na Gicie a ktore beda glowna galezia rozwojowa. Tak tez sie stalo - wrocilem i czas najwyzszy pozbierac wszystkie ciekawe sprawy, ktorymi Was raczylem przez te 10 lat w jedna cala kupa. Mam nadzieje ze moc bedzie ze mna ;). Jesli chodzi zas o translacje, to na to znajde czas jakos na luty, wtedy tu sie troche wyluzuje bo juz trudniejsze sprawy bede mial ogarniete, a tam w zasadzie powstal tylko problem z przeciazaniem funkcji i 6 unitow od pojazdow + fizyka do przepisania. Bedzie OK.
Elo 4 2 4 0.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod