Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (81/205) > >>

queuedEU:

--- Cytat: trzecia_bateria w 11 Stycznia 2016, 16:46:58 ---
Rzecz kolejna, nie wiem czy była obecna we wcześniejszych exe. Otóż po wczytaniu scenerii symek każe wcisnąć spację aby uruchomić symulację. Gdy zamiast niej wciśniemy klawisze wychodzenia z programu (F10 i obecnie LALT) zostanie wyświetlony monit z pytaniem o wyjście z programu. Gdy wybierzemy "N" symulacja zostanie "puszczona w ruch", choć na ekranie ciągle będzie widoczny ekran wczytywania z prośbą o wciśnięcie spacji.

Ps. U mnie wózki ciągle obecne ;)

--- Koniec cytatu ---

No z tym troche pomieszlem tam, ale ogarne :). A wozki... wozki tez byly zle, dlatego znikly ;). Okazalo sie ze nie byly podpiete pod renderowanie w opcji VBO.


--- Cytat: lukasn26 w 11 Stycznia 2016, 19:16:24 ---To że pasażerowie nie wsiadają to jest oczywiste bo nie ma wagonów do tego przystosowanych i jest tylko to na td2, a co do pantografów to zaraz sprawdzę. W którym miejscu połamałeś? I na jakim scenariuszu?
P.S: Co włącza tak praktycznie SHift+Ctrl+n, bo poza lekką kaszką to nie ma różnicy.

--- Koniec cytatu ---

Zagadza sie, teoretyczine wsiadanie pasazerow powinno dzialac na kazdej scenerii, tylko nalezy powymieniac ich wpisy na nowe, ktore przechowuja rodzaj modelu i informacje o numerze pociagu jak i stacji docelowej.

lukasn26:
"Najprawdopodobniej albo, albo,  szyny, szyny, szy szyny były złe, a podwozie, podwozie, podwozie... podwozie też było złe ;)

queuedEU:
Do testowania wyswietlanie wozkow na VBO i na nowo odpalanie plikow modeli z kadkolwiek sie da (e3d i t3d). Pamietajcie - po pierwszym odpaleniu exe z nowa nazwa nalezy dodac skrypty .reg do rejestru, wcelu skojarzenia modeli z aplikacja.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-110116-3.rar

Od nastepnego wydania usuwam zmiane FoV scrollem myszy, bo to troche nie ma sensu, no chyba ze sie zwiekszy stopien przyblizenia.

Stele:
Wysypy bez zmian. Doszedł szary pasek u dołu ekranu z buttonem "button1" po lewej. Przestało mi działać wyjście z ładowania escapem (może nigdy nie działało po firstinit?). Zrobienie screena z ekranu ładowania powoduje, że nie znika on po załadowaniu symulacji.

queuedEU:
Przerywanie ladowania przyciskiem ESC zapewne przestalo dzialac przez te testowa formatke na dole - dlatego ze prawdopodobnie na inej byl fokus. Druga sprawa odnosnie przerywania ladowania ESC to to, ze Jesli w momencie wcisniecia przykladowo bedzie wczytywany jakis duzy model, czy inne operacje powiedzmy w jakiejs petli, to wyjscie oczywiscie nastapi dopiero gdy zostanie przetworzony komunikat wcisniecia ESC, a czasami moze w ogole nie zaskoczyc :). Aha, na czym teraz sie konczy log?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod