Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (70/205) > >>

lukasn26:
Dokładnie ten sam problem ma mój kolega na swoim lapku, ja tego nie mam. Pisze że nie ma toru do ustawienia składu i tyle. WSZYSTKIE inne scenerie działają.

Sawi:
A co to za problem zamiast wprowadzać incfile zostać dalej przy wpisach include hmmm?

youBy:

--- Cytat: queuedEU w 08 Stycznia 2016, 19:37:24 ---Ale na co tak? Uzasadnij, a nie ze wolalbym i zadowolony.

--- Koniec cytatu ---
1. Zmienna mass to masa pojazdu próżnego.
2. Masa ładunku jest liczona w innym miejscu.
3. Wartość zmiennej mass jest wykorzystywana do ustawienia przystawki ważącej.

queuedEU:
Sugerujesz ze jest osobna zmienna od masy netto w klasie TDynamicObject lub TMoverParameters?
  Dodano: 09 Stycznia 2016, 15:03:20 @Sawi: Jest problem ze standardowym wpisem inc - skladnia i brak podstawowego parametru na stalej pozycji okreslajacego typ - pisalem juz o tym jakie sa mozliwosci tego rozwiazania, ale lepiej oczywiscie pozostac, tylko dla pasazerow tak? Ewentualnie po to by dalej sie w przyszlosci meczyc z parsowaniem scenerii w innych programach porownujac parametry, tworzac jakies slowniki slow w celu okreslenia typu?
Nie tedy droga do rozwoju.

Sawi:
Męczarnia nie jest wyjściem, ale z tego co ja kojarzę obecny parser jest zbyt czuły. Nie raz nie dwa potrafił mi się wysypać na nazwie tekstury. Fajnie by było to zmienić tylko z tego co ja obserwuje kod to jedna wielka sklejka i raczej wątpię by było to proste do zrobienia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod