Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (62/205) > >>

queuedEU:
Yes, definitely throwing information on the tematic user website, is a little BIG motivation for me. I think I'll start to learn the Czech ;)

EP08_015:
Powiem tyle, pobrałem wszystkie paczki od pierwszej do ostatniej i td2 dalej mi się nie wczytuje.

queuedEU:
Jeeezuuu, jak ja sie ciesze ze wrociles! Rozumiem ze ochlonąles? :D (ale to bylo do przewidzenia). No dobrze - bedziem ywalczyc z choroba ;)

EP08_015:
Nie ochlonolem tylko myslslem ze cos jednak jest poprawione. Skoro pobrałem wszystki9e paczki i po kolei wypakowywałem i nadpisywałem pliki to chyba dzialac musi prawda? a jednak nie i to napewnio moja wina. Ale mna się nie przejmuj w końcu innym działa co nie? zaczekam az kiedyś i mnie zadziała przy ktorejs paczce. Wtedy dam znac jak ogarniecie tamat.

Za 4 podejściem odpalilo ale pasazery nie wsiadają.

queuedEU:
Ja chcialbym zebys mi zaserwowal kompa np teamviewerem, moge pare chwil na rozkmine poswiecic. Ale to juz zalezy od Ciebie.
A tymczasem, juz za pare chwil bedziemy nadganiac stracony czas - paczka na wczoraj.

Tutaj pragne podziekowac koledze @EU07-001 za pomoc w szukaniu bugow - takich osob przydaloby sie wiecej. Ale co poradzisz, nic nie poradzisz ;)

http://eu07.es/EXETEST/EU07-070116-1.rar

W zasadzie chyba tylko config.txt nie musicie sobie nadpisywac.
  Dodano: 08 Stycznia 2016, 17:57:41
--- Cytat: EP08_015 w 08 Stycznia 2016, 17:32:32 ---
Za 4 podejściem odpalilo ale pasazery nie wsiadają.

--- Koniec cytatu ---

A miales exe z wsiadajacymi pasazerami :D? Bo dopiero teraz wlasnie je opublikowalem :) ...

Czyj to problem? -> http://eu07.es/serwerdomu/1993857202/
  Dodano: 08 Stycznia 2016, 18:28:14 A tymczasem cos dla lubiacych analizowac, moze cos ciekawego wymysla...


--- Kod: ---// **********************************************************************************************************
// Wolane z ground.cpp w TGroundNode::RenderDL()
// **********************************************************************************************************
int Global::findpassengerdynamic(vector3 PPos, AnsiString asName, AnsiString Prel, AnsiString DST, TGroundNode *GN)
{
 AnsiString Drel, Ddst, Dnam;
 vector3 dpnt, vstart, vend, dnorm;
 TDynamicObject *DO;
 TGroundNode *pdyn;
 float elapsed = 0.003f;
 float distance = 0;
 float distance2 = 0;
 float walkdelay = 0;
       
 for (int l = 0; l<255-1; l++)    // Jedziemy po tablicy entrypointow...
     {
      Drel = QGlobal::PEP[l].dyntrainnumber;
      Ddst = QGlobal::PEP[l].dyndestination;
      dpnt = QGlobal::PEP[l].point;
      Dnam = QGlobal::PEP[l].dynname;

      float fSquareDist = SquareMagnitude(dpnt - vector3(PPos));                // porownywanie pozycji aktualnego posera z pozycjami wszystkich drzwi skladu

      if ((!GN->bINTRAIN) && (fSquareDist < 6000))                              // Jezeli odleglosc pasazera do pojadu mniejsza niz 60 metrow?
        {
          if (Prel == Drel)                                                     // Gdy relacja pasazera zgadza sie z numerem pociagu...
           {
           // Sortowanie punktow wejsciowych aby najblizszy pasazerowi byl na pierwszym miejscu listy
            for (int j = 0; j < 255 - 1; j++)
             {
              QGlobal::array[j].num1 = SquareMagnitude(QGlobal::PEP[j].point - GN->pCenter);
              QGlobal::array[j].num2 = QGlobal::PEP[j].point;
             }
            a::sort_by = 1;
            std::sort(QGlobal::array, QGlobal::array + 255);                    // sortowanie po odleglosci pomiedzy pasazerem a punktem wejscia

            pdyn = Global::pGround->DynamicFindAny(Dnam);                       // znajdz wskaznik na pojazd znajac nazwe z tablicy entrypointow
            if (!GN->bINTRAIN && pdyn != NULL) DO = pdyn->DynamicObject;

            if (DO->MoverParameters->Vel < 3.0) GN->fPassengerCDelay += 0.004;  // Gdy sklad hamuje, juz moga zaczyanc myslec o podchodzeniu, niektorym to ciezko idzie ;)

            if (GN->fPassengerCDelay >= GN->fPassengerDDelay)                   // Gdy juz pomyslal (czas myslenia jest randomowy), zaczyna isc do drzwi
            {
             dpnt = QGlobal::array[0].num2;                                     // pierwszy item zawsze jest najmniejsza wartoscia (najblizsze drzwi)
             distance = SquareMagnitude(dpnt - vector3(PPos));                  // dystans do przebycia
             vector3 direction = Normalize(dpnt - vector3(PPos));
             GN->pCenter += (direction * GN->fPassengerSpeed) * elapsed;        // aktualizacja pozycji

             distance2 = SquareMagnitude(dpnt - GN->pCenter);                   // dystans pomiedzy pasazerem a drzwiami
            }


            // Wejscie pasazera do wagonu
            if (DO->MoverParameters->Vel < 0.1)                                 // ...GDY PREDKOSC MNIEJSZA OD 0.5km/h
            if ((distance2 > 0) && (distance2 < 0.3))                           // jezeli dystans pomiedzy pasazerem a drzwiami wiekszy od 0 i mniejszy niz 10cm...
             {
              if (!GN->bINTRAIN && pdyn != NULL)                                // JEZELI JESCZE NIE W POJEZDZIE TO...
                 {
                    {
                     DO->MoverParameters->Mass += 80;                           // zwiekszenie masy wagonu o 80kg (random cos nie dziala) //getRandomMinMax( 60.0f, 100.0f );    // Zwiekszyc wage wagonu o wage pasazera
                     GN->bINTRAIN = true;                                       // Wlazi do pociagu
                    }
                  }
              Global::pWorld->Controlled->GetConsist_f(1, Global::pWorld->Controlled); // odswiezenie danych na liscie skladu
             }

             //glEnable(GL_LINE_SMOOTH);
             //glLineWidth(1.62);
             //glColor3ub(150,10,10);
             //glBegin(GL_LINES);
             //glVertex3f(dpnt.x, dpnt.y+0.2, dpnt.z);
             //glVertex3f(PPos.x, PPos.y+0.2, PPos.z);
             //glEnd();
             //WriteLog("POSER " + asName + ": " + REL + ", " + DST + ", train: " + drel + " wagon: " + dnam);
           }
          // Global::pWorld->Controlled->GetConsist_f(1, Global::pWorld->Controlled);
        }
     }
 return 0;
}
--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod