Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (58/205) > >>

lukasn26:
U mnie toxsamo, zastanawiałem się co to jest ale teraz wiem. Dobranoc :)

queuedEU:
No tak masz gdy w Rainstedzie jest zaznaczone tworzenie pliku tymczasowego. Ja nic na to nie poradze - nie mam pomyslu jak wykrywac jaka scenerie odpala (ja biore z nazwy pliku w parametrze), no chyba ze w tym pliku $ gdzies jakies info jest (nie sprawdzalem), to mozna wtedy stamtad wyciagnac.

firleju:
linijka z "//$n" to nazwa scenerii.

eu07-001:
Gdy wcisnę F8 w trybie podglądu modelu, dostaję crash do systemu "Maszyna has stopped working...". I takie małe pytanko, czy była by możliwość wyprowadzenia do jakiegoś konfigu pozycji początkowej kamery w podglądzie? Może głupi argument, ale nie działa mi PgDn, a obecnie kamera jest dość wysoko.

queuedEU:
No tam dalem jakies informacje ktore moga byc pobierane z pojazdu uzytkownika. Zapewne nie zrobilem warunku na brak pojazdu.

Zgadza sie :

        OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
        OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;

--- Kod: ---    if (Global::iTextMode == VK_F8)
    {
        OutText01 = "";
        OutText02 = "";
        OutText03 = "";
        OutText04 = "";
        OutText05 = "";
        OutText06 = "";
        OutText07 = "";
        OutText08 = "";
        OutText09 = "";
        OutText10 = "";
        OutText11 = "";
        OutText12 = "";
        Global::iViewMode = VK_F8;
        OutText01 = "FPS: ";
        OutText01 += FloatToStrF(GetFPS(), ffFixed, 6, 2);
        if (Global::iSlowMotion)
            OutText01 += " (slowmotion " + AnsiString(Global::iSlowMotion) + ")";
        OutText01 += ", sectors: ";
        OutText01 += AnsiString(Ground.iRendered);
        OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
        OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;

--- Koniec kodu ---

U mnie nie ma problemu z page down/page up. Co do sposobu poruszaina sie kamera, w przyszlosci planuje zastapic ten model
na latanie za pomoca myszy, tam gdzie patrzysz tam lecisz trzymajac klawisz 'do przodu'.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod