Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
lukasn26:
U mnie toxsamo, zastanawiałem się co to jest ale teraz wiem. Dobranoc :)
queuedEU:
No tak masz gdy w Rainstedzie jest zaznaczone tworzenie pliku tymczasowego. Ja nic na to nie poradze - nie mam pomyslu jak wykrywac jaka scenerie odpala (ja biore z nazwy pliku w parametrze), no chyba ze w tym pliku $ gdzies jakies info jest (nie sprawdzalem), to mozna wtedy stamtad wyciagnac.
firleju:
linijka z "//$n" to nazwa scenerii.
eu07-001:
Gdy wcisnę F8 w trybie podglądu modelu, dostaję crash do systemu "Maszyna has stopped working...". I takie małe pytanko, czy była by możliwość wyprowadzenia do jakiegoś konfigu pozycji początkowej kamery w podglądzie? Może głupi argument, ale nie działa mi PgDn, a obecnie kamera jest dość wysoko.
queuedEU:
No tam dalem jakies informacje ktore moga byc pobierane z pojazdu uzytkownika. Zapewne nie zrobilem warunku na brak pojazdu.
Zgadza sie :
OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;
--- Kod: --- if (Global::iTextMode == VK_F8)
{
OutText01 = "";
OutText02 = "";
OutText03 = "";
OutText04 = "";
OutText05 = "";
OutText06 = "";
OutText07 = "";
OutText08 = "";
OutText09 = "";
OutText10 = "";
OutText11 = "";
OutText12 = "";
Global::iViewMode = VK_F8;
OutText01 = "FPS: ";
OutText01 += FloatToStrF(GetFPS(), ffFixed, 6, 2);
if (Global::iSlowMotion)
OutText01 += " (slowmotion " + AnsiString(Global::iSlowMotion) + ")";
OutText01 += ", sectors: ";
OutText01 += AnsiString(Ground.iRendered);
OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;
--- Koniec kodu ---
U mnie nie ma problemu z page down/page up. Co do sposobu poruszaina sie kamera, w przyszlosci planuje zastapic ten model
na latanie za pomoca myszy, tam gdzie patrzysz tam lecisz trzymajac klawisz 'do przodu'.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej