Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (55/205) > >>

MaciejM:
Na potrzeby symulacji podchodzenie pasażerów do drzwi wagonu i ich znikanie jest czymś, co w zupełności wystarczy. Świetnie się to prezentuje.

queuedEU:
No nie kreca sie bo nie ma jeszcze obslugi animacji w modelach zewnetrznych wozkow. (wozki sa dolaczane z osobnego pliku - koncepcja modulowej budowy pojazdu)

byczek:
A jak mam takie pytanie jak znikanie ludzi mogłoby być połączone z sygnałem odjazdu od kierownika? Byłoby to zwykłe czasowe ustawienie (6 sek. wchodzenia ludzi i po 7 sek. byłby odjazd), czy jakoś bardziej skomplikowane?

queuedEU:
Zazwyczaj wsiada sie do pociagu zaraz jak sie zatrzyma. Nie widze potrzeby powiazywania tego z czym kolwiek, np z eventami.
jedynie moze byc potrzeba wyslania informacji ze wszyscy, ktorzy czekali na te relacje juz sa w srodku. No chyba ze wyskoczy jakis z tunelu
to wtedy bedziemy myslec co znim ;d. Poza tym, na razie jest to koncepcja rozwojowa, ktora tylko dziala ze skladem prowadzonym przez uzytkownika - z AI nie testowalem, prawdopodobnie bedzie trzeba dostosowac.

Stele:
Teraz ai zatrzymuje się na W4, otwiera drzwi, czeka na godzinę odjazdu, zamyka drzwi i rusza. Jeśli przyjedzie opóźnione i nie ma drzwi, to rusza zaraz po zatrzymaniu. Ra nie zdążył dorobić opóźnienia, a zawsze jakieś powinno być. Tak samo gdy odjazd nie jest z eventu tylko z W4, to odgrywany jest zaraz po zatrzymaniu jeśli mamy opóźnienie. Wsiadanie ludzików da realistyczne opóźnienie zamiast wartości na sztywno w kodzie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod