Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (41/205) > >>

danniel:
Jak zrobisz już przejście podsypki w trawę to spłaszcz obraz i nie będzie alfy.

mac310:
Próbuję potestować nowe exe ale mam cały czas problem z uruchomieniem symulatora.
Ręcznie musiałem stworzyć plik config.txt i fsys.txt bo wcale nie chciało ruszyć. Później wyłączyłem "reg-t3de3d" ale nadal nie startuje i pojawia się okienko z informacją "Abnormal program termination".
Używam Win7 64bit

log.txt
------------
Lauching program from EXE file with parameters...

READING FILE SYSTEM...
FILESYS OK.

READING CONFIG FILE... (C:\MaSzyna_04_15\\config.txt)
CONFIG FILE OK.


environment informations:
appfile: [C:\MaSzyna_04_15\EU07-030116-1.exe]
apppath: [C:\MaSzyna_04_15\]
shotdir: [SCR\]
aparams: [-s $.scn -v EP07-424]
appvers: 15 4 1171 474
appdate: 20160103 240207
release: 20160103 240207, 15.4.1171.474
rundate: 20160105 125521
deskdim: 1280x1024
userpid: 1450749348
sysvers: 6.1.7601
sysname: Windows 7
servpak: Service Pack 1


Reading eu07.ini...
Creating Console...
Parsing command line...
GLEW Init...
World Init...
LOADING LOADER FONTS...
------------

queuedEU:
Prawdopodobnie brak katalogu/plikow w katalogu data lub calego katalogu data :>

bool __fastcall TWorld::LOADLOADERFONTS()
{
 WriteLog("LOADING LOADER FONTS...");
 our_font10.init(AnsiString(QGlobal::asAPPDIR + "data\\fonts\\arial.ttf").c_str(), 10);
 our_font12.init(AnsiString(QGlobal::asAPPDIR + "data\\fonts\\creditvz.ttf").c_str(), 12);
 our_font14.init(AnsiString(QGlobal::asAPPDIR + "data\\fonts\\creditvz.ttf").c_str(), 14);
 our_font16.init("data\\fonts\\creditvz.ttf", 16);
 our_font18.init("data\\fonts\\creditvz.ttf", 18);                 //Build the freetype font

 if (!floaded) BFONT = new Font();
 if (!floaded) BFONT->init("none");
 floaded = true;
 return true;
}

I wlasnie dlatego wole dawac w kazdej paczce wszystkie pliki. A wystarczylo raz dac tylko exe bez reszty i juz jest problem.
Zgadlem?

bohunIC:
Tak, mam patent i jest banalny.

Przede wszystkim musimy pamietac ze 3DMAX exportuje nam Diffuse:150, a efekt rozmycia/przejscia dostaniemy przy Diffuse:255 to po  pierwsze primo.

Po drugie primo: to taki efekt bedzie prawdopodobnie uzyskany przy nowych sceneriach, extremalnie wazne jest mapowanie terenu!

Po trzecie: z tego co u siebie juz testowalem to mozemy zrobic praktycznie przejscia i rozmycia kazdej textury, kazdego terenu.

Moze nie powinienem tego mowic, ale szykuje i pracuje z jednym kolega (bedzie chcial to sie ujawni) nowa scenerie z bajerami, tam bedzie troche rzeczy do podziwiania.

mac310:
Jest pusty katalog data, a w nim również pusty katalog logs

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod