Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (31/205) > >>

queuedEU:
Bedziemy myslec co dalej z tym w przyszlosci, na razie jest framework gotowy - pozniej bedzie mozna rozwijac o rozne funkcjonalnosci.
  Dodano: 01 Stycznia 2016, 13:21:15 Heja. Trwa przygotowanie scenerii na ktorej bede testowal wsiadaine/wysiadaine. Przy imporcie td.scn napotkalem problem z importem
slupow sieci trakcyjnej. Analizujac problem wywnioskowalem ze sa dwa rodzaje wpisow include dla slupow - roznia sie skladnia.
Przytocze je tutaj...
z TD.SCN:
include tra/sb165-3k.inc tra/betonrelief1 910.547 5.845 -480.489 -120.98 end

z baltyk.scn:
include tr/stb1-kotwak-napr14.inc -95.79 5.8 1895.58 15.161 betonrelief1 end

skad ta rozbieznosc, ktory teraz jest standardem, ktory bedzie wypierany?

klimczok_mk:
@queuedEU na której wersji *exe wprowadzasz swoje zmiany?

queuedEU:
474

klimczok_mk:
To najnowsze od @gfirlejczyk czyli to jaki¶ u mnie bł±d był z tym AI, bo dzi¶ wszystko działa dobrze.

queuedEU:
Kolejne EXE. Tym razem nic nowego nie dochodzi, bynajmniej nic co da sie zobaczyc. Dochodza jedynie nowe zmienne i funkcje takie jak
np przeliczanie pozycji lokalnej elementu w pojezdzie na wspolrzedne globalne (potrzebne do przeliczania pozycji drzwi wagonu).
Dodalem tez nowe wpisy obslugiwane przez mmd w ktorych beda opisane pozycje czterech drzwi wagonu. Rowniez klasa odcinka toru dostala dwie nowe wlasnosci ktore bedzie mozna definiowac we wpisie toru - stationname i tracknumber.

Testujemy po prostu czy wszystko jeszcze dziala :D.
http://eu07.es/EXETEST/EU07-010116-1.rar

Od dzis, exe umozliwia zdefiniowanie 3 wozkow dla pojazdu w pliku .mmd.  Wozki w programie 3D tworzymy bez wlasciwego przesuniecia -
pozycje wzgledna od srodka pojazdu ustawiamy w .mmd.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomo¶ci

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

IdĽ do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod