Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Jesli znajde kod na obsluge PrntScr to tam dam, ale ciezko cokolwiek znalezc dla borland c++ buildera.
Kolejne do testu - rozne poprawki robilem, porzadki w pliku EU07.cpp, komentowanie kodu wiec moze cos przez przypadek usunalem ;d.
Po sprawdzeniu chcialbym juz sie zajac wprowadzaniem obslugi zrzutu ekranu. Prosze o sprawdzenie.
http://eu07.es/EXETEST/EU07-261215-3.rar
Pytanie do uzytkownika 1044032048: czy wysylanie logu na ftp samo sie przerwalo po pewnym czasie (wrzucanie moze zajac do 10s, zaleznie od chwilowego obciazenia) czy sie exe wysypalo? :)
klimczok_mk:
Na czym to wszystko testować?
A poza tym aktywuj mi konto na swoim forum.
danniel:
Wypakowujesz do maszyny i normalnie wlaczasz scenerie. W rainsted w ustawieniach zmien exe. Potem mozesz ogladac modele klikajac na pliki t3d/e3d.
queuedEU:
Hej! No ja to ogarniam na paczce z torrenta - tej z ddsami (15.04) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26765.0.html
No i juz jakis czas po commicie i dochodza 2 nowe sprawy o ktorych wspominalem - czytelniejsza lista rozszerzen OpenGL i zrzut ekranu do
jednego z wybranych w konfigu formatu pliku (jpg, bmp, tga). Dla JPG jest opsluga EXIF wiec do metatagu sa dodawane rozne informacje o scenerii oraz autorze screenshota (musi byc wpisany w config.txt). Zrzut ekranu jest w tej chwili pod F11 ale moze w przyszlosci zmienic sie na
PrntScrn. W konfigu mozna ustawic sobie glowny katalog do ktorego beda zapisywane zrzuty oraz podkatalog.
http://eu07.es/EXETEST/EU07-261215-4.rar
Nastepnie w planie mozliwosc zmiany FOV a pozniej nowy ekran wczytywania.
danniel:
Trudny ze mnie przypadek ;) Nadal są zjadane ścieżki. Wersja 261215-3.
Win XP - 262115-4 także.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej