Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (29/205) > >>

MaciejM:

--- Cytat: klimczok_mk w 31 Grudnia 2015, 12:13:07 ---AI ma problemy z hamowaniem na stacjach (patrz screen w załączniku). Chyba w twoim *exe brak jest poprawek do AI od @Ra i @gfirlejczyk.

--- Koniec cytatu ---
Ten byk ma często problemy w tym miejscu, podejrzewam, że daje w nagłe, bo ma semafor Vmax=100, a potem zaraz widzi S1 (krótki odcinek pomiędzy semaforem drogowskazowym a wyjazdowym) toteż będzie wariował. Exe chyba nie ma nic do rzeczy.

Stele:
Zostaw TD. Mam zamiar tam nawet posprzątać po wahadełku, wywalając resztki sygnalizacji na reszcie kółeczka. Sceneria ma być możliwie prostacka.

queuedEU:
Testowanie dodatkow nie moze sie odbywac na prostej scenerii. Jezeli ma byc dobrze stestowane to musi byc wiecej zaleznosci.
Tak czy inaczej robie druga wersje bo na obecnej nawet nie ma czegokolwiek do testowania skrajni taboru. Elol.

Kacper9:
Problem z napisami pod F1.
Edit1: Fajny ficzer z tym klikaniem spacji po loadingu ;)
Edit2: Nie działa loading screen przy uruchamianiu z Rainsteda, ale działa przy uruchamianiu przez exe.

queuedEU:
Jakies konkrety odnosnie problemu z F1 czy mam magiczna kule wyjmowac?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod