Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 \"Czerwone perony\" podejście drugie

<< < (6/8) > >>

Stele:
Może któryś z innych trybów filtrowania lepiej się spisze? Jeszcze 2-3 inne pikselują przy skalowaniu w dół.

Mariusz1970:
Plik 1k96w220m.t3d z paczki bugs-perony_nowe.7z (ktora wczoraj pobralem) ma 2 zduplikowane trojakty jakby co. Log w zalaczniku

MaciejM:
Czy wystarczy jak te trójkąty zlikwiduję w T3D w notatniku czy trzeba ich poszukać w 3dsMaxie?
  Dodano: 19 Listopada 2015, 22:30:07
--- Cytuj ---Czy byłoby problemem wydzielenie samych krawędzi do innego submodelu tak, aby kostka mogła być filtrowana niezależnie?
--- Koniec cytatu ---
Jest to do zrobienia oczywiście. Czyli kostka bez ingerencji w filtrowanie, a krawędź tak jak jest obecnie? W sumie będzie to poprawniejsze, bo nie jestem do końca pewien czy długość czerwonej płyty jest odpowiednia (a przy osobnym sumbodelu będzie można konkretnie wpisać jej długość) oraz wszystko będzie rozbite na 2-3 tekstury.

Mariusz1970:
Dobrze byloby miec zrodlo czyste. Dla symka wystarczy oczyscic samo t3d. Pamietaj o zmniejszeniu liczby verteksow przy NumVerts. Te trojkaty sa w submodelu barierki.

joey:

--- Cytat: macius5991 w 19 Listopada 2015, 22:21:01 ---kostka bez ingerencji w filtrowanie
--- Koniec cytatu ---
Tak.
--- Cytat: macius5991 w 19 Listopada 2015, 22:21:01 ---krawędź tak jak jest obecnie?
--- Koniec cytatu ---
Jeśli dobrze rozumiem te opcje: http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_71#13._Dodane_dodatkowe_filtrowania_tekstur, to najlepiej byłoby %4.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod