Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Nazwy peronów

(1/1)

Wiggle:
Witam. Chciałem się pobawić trochę z przerabianiem scenerii przy użyciu notatnika. Zacząłem od zmiany peronów na te zmodernizowane. Moje pytanko... Jak nazywają się te stare modele peronów (np. z Częstochowy Stradom)? Nie chodzi mi o zamianę plików, lecz o to abym mógł je odnaleźć i usunąć w pliku .scm
  Dodano: 09 Października 2015, 15:35:25 A druga sprawa to w jakim pliku się znajdują wpisy dotyczące tych peronów. :/

Stele:
Tam perony sa zrobione trojkatami terenu. Tekstura zawiera w nazwie peron i l61. Znajduje sie w folderze glownym a bok jest/powinien byc mapowany z osobnej tex. Modernizowane i stare z trainza maja gore i bok na jednej tex. Przeliczenie tego w notatniku jest mozliwe, zwlaszcza przy prostej siatce, ale wymaga troche pracy na slepo.

Wiggle:
Dobrze, a w jakim pliku są zdefiniowane, bo szukam i szukam, a znaleźć nie mogę. :(

MaciejM:

--- Kod: ---scenery\linia61\l61_elementy.scm
--- Koniec kodu ---
A tutaj perony. Pierwsza grupa to "góra" peronów, druga to "boki" peronów:

--- Kod: ---node 800 0 none triangles material ambient: 150 150 150 diffuse: 150 150 150 specular: 230 230 230 endmaterial peronyl61
-14536.986 -8.565 4683.633 0 1.571 0 44.0004 -42.5848 end
-14535.983 -8.565 4686.262 0 1.571 0 43.0014 -42.5848 end
-14533.46 -9.359 4685.3 0.285 0.959 0 43.0014 -43.4529
endtri
//-------------------------------------------------
// box03
//-------------------------------------------------
node 800 0 none triangles material ambient: 150 150 150 diffuse: 150 150 150 specular: 230 230 230 endmaterial perony_bok_l61
-14534.463 -9.359 4682.671 0 0 -1 0.038463 0.000499 end
-14613.787 -9.359 4712.93 0 0 -1 24.1539 0.000499 end
-14613.787 -8.565 4712.93 0 0 -1 24.1539 0.999501
endtri
--- Koniec kodu ---
Część po endmaterial to nazwa tekstury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod