Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Zdjecia na tekstury zewnetrzne dla EN57-19XX, oraz 14WE.
loko:
--- Cytat: Cesky Kretek w 03 Stycznia 2016, 01:58:34 ---Będę odbywał przejazd pół służbowy. ;) Co potrzeba obfocić?
--- Koniec cytatu ---
To teraz jeszcze bardziej żałuje, że mnie nie będzie :-(. Potrzebne były zdjęcia na tekstury Pociągu Papieskiego. Nie wiem czy to jest nadal aktualne, gdyż ostatnio pojawiła się paczka fotek w temacie: Zdjęcia taboru na tekstury. Może kolega @matek123 podpowie też co jeszcze nam potrzeba.
Krzysiek626:
@Loko, pojawiły się zdjęcia, oglądałem. Niestety niewiele jest dobrych. Nie ma też odpowiednio skadrowanego czoła składu i naklejek z napisami. Zdjęcia zawierają odblaski, ponieważ pogoda była niesprzyjająca. Reasumując, należy zrobić zdjęcia lepszej jakości.
Dodano: 03 Stycznia 2016, 22:45:34
Zdjęcia zostały usunięte, ze względu na różne osoby, które je robiły i które uploadowały, bo moderator dmuchał na zimne, że zdjęcia nie miały zgody na publikacje. Więc koniec tematu. Ja zdążyłem je ściągnąć.
matek123:
Odświeżam, przypominam jutro będzie w trasie Pociąg Papieski.
--- Cytuj ---Kraków Główny - Tarnów - Stróże - Gorlice Zagórzany - Biecz - Jasło - Biecz - Gorlice - Kraków Płaszów.
Specjalnie dla mieszkańców Gorlic odbędzie się dodatkowy kurs do stacji Gorlice Zagórzany i z powrotem:)
--- Koniec cytatu ---
https://www.facebook.com/events/201385243530160/
up5358:
Prosba do ludzi z Mazowieckiego. Postarajcie sie o zdjecia na tekstury dla EN57-1900. Zostala ona wytypowana do przegladu P5+mod, 1909 tez bedzie miala P5 z modernizacja. Glownie zalezy mi na 1900. Zdjecia moga byc nawet od jednej strony i jednego czola pod katem. Jakos sobie poradze z tym. Po modernizacji nie bedzie sie juz wyrozniala prawie niczym od pozostalych zmodernizowanych w ten sam sposob.
Cesky Kretek:
Fotki Papieskiego strzeliłem dzisiaj na Trypolisie - cała kabina, parę fotek z przedziału pasażerskiego - tapicerka, fotele, wnętrza szaf itp.. Wrzucę na dniach na ogólny dział. ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej