Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Zdjęcia teksturowe pracownika PKP

<< < (4/4)

Stele:
To był zwykły poser ileśtam. Ten w czerwonej bluzie. Chcę coś bardziej kolejowego, a przynajmniej w białej koszuli i portkach na kancik, jak Cesky sugeruje.

matek123:
Będzie nawet pomarańczowy krawat. Można prosić zdjęcie krawatu z IC?

Stele:
No, mamy z Matkiem 45 ludzików. Każdy w dwóch pozycjach. Stojącej i siedzącej. Każdy ma plik max ze szkieletem do którego jest przypisany mesh HP ~5k poly a do niego mesh LP 440 poly. Używają wspólnej tekstury, więc ustawienie nowej pozy czy zrobienie repainta (wszystkie ludki mają identyczny układ) to banał. Gdy w końcu doproszę się o teksturę, posadzi się takich za kieratami/położy na dworcowych ławeczkach. Nie wymagam fototekstur. Chętny miszcz fotoszopa mnie usatysfakcjonuje. Do wydania paczki podstawowej musimy jeszcze skompletować ince, dokleić lowpoly do t3d i ustawić odległości wyświetlania.

Stele:
Podbijam temat. Mam gotową WMB10 z lowpoly do której nie ma uwag póki co. Nie wydam jej, choćby miała kisnąć kolejny rok, do póki nie będzie miała ludzika kierowcy i pasażerów. Potrzebny jest ludzik w skafandrze PLK. Czy będzie to repaint jakiegoś naszego posera (choć niezbyt pasują geometrią) czy coś znalezionego w internecie, nie obchodzi mnie. Byle mesh miał <5k tri i przypisany szkielet do animacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod