Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Bonanza v 2.0

<< < (7/13) > >>

Cesky Kretek:
Ok, jak to powiązać z teksturą pudła?

Stele:
No jak będzie na drugiej wymiennej to będzie powiązane. Bardziej by się przydała opcja w drugą stronę. Opcjonalnego mapowania submodelu z n-tej wymiennej lub ze wspólnej.

Rudzik:
Ja mam za to pytanie ile można takich tekstur do jednej podstawowej powiązać? I bardzo bym Was prosił o pomoc jak to zrobić, bo jestem zacofany w tych sprawach:) Chodzi mi o to, że w bonanzach są 2-3 różne wnętrza i była by tekstura ścian, foteli i ew. wózek do każdego rodzaju wnętrza powiązane z teksturą zewnętrzną.

Sawi:
Maksymalnie można użyć 4 wymiennych tekstur. Jak masz czas możemy obgadać to na skype.

Rudzik:
                           /->  Ściany + fotele
Ogólne pudło  --|-->  Wózek
                           \->  (Coś tam jeszcze wymyślę)

Takie coś będzie działać? I do każdej tekstury trzeba osobny plik (ewentualnie ten sam z inną nazwą) wnętrza/wózka/(coś tam jeszcze wymyślę)?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod