Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Bonanza v 2.0
Cesky Kretek:
Ok, jak to powiązać z teksturą pudła?
Stele:
No jak będzie na drugiej wymiennej to będzie powiązane. Bardziej by się przydała opcja w drugą stronę. Opcjonalnego mapowania submodelu z n-tej wymiennej lub ze wspólnej.
Rudzik:
Ja mam za to pytanie ile można takich tekstur do jednej podstawowej powiązać? I bardzo bym Was prosił o pomoc jak to zrobić, bo jestem zacofany w tych sprawach:) Chodzi mi o to, że w bonanzach są 2-3 różne wnętrza i była by tekstura ścian, foteli i ew. wózek do każdego rodzaju wnętrza powiązane z teksturą zewnętrzną.
Sawi:
Maksymalnie można użyć 4 wymiennych tekstur. Jak masz czas możemy obgadać to na skype.
Rudzik:
/-> Ściany + fotele
Ogólne pudło --|--> Wózek
\-> (Coś tam jeszcze wymyślę)
Takie coś będzie działać? I do każdej tekstury trzeba osobny plik (ewentualnie ten sam z inną nazwą) wnętrza/wózka/(coś tam jeszcze wymyślę)?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej