Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problem z przezroczystością.

(1/2) > >>

Rudzik:
Mam gimpa z pluginem DDS i chcę wyeksportować teksturę z wyciętymi oknami. Robię ją w następujący sposób: dwie warstwy, jedna z wagonem powycinanym, druga to tekstura szyb wymazana gumką do 40% przezroczystości. Przed eksportem łączę warstwy w jedną i eksportuję z kompresją DTX5. Ale jeśli jest 40% przezroczystości, to w symulatorze szyb w ogóle nie ma, jest 100% przezroczystość. Jak dam 20% na okna, to zaś jest brak przezroczystości i jest pełna tekstura.
Dacie rady pomóc?

Sawi:
Jak masz możliwość to zrób to na teksturze TGA. Z tego co dobrze kojarzę plugin nie działa prawidłowo w tym programie. Jakie Opacity masz ustawione w submodelu szyb?

Stele:
Efekt wygląda na opacity 100. Nie rób ddsów gimpem, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Zapisuj w tga i konwertuj nvcompressem.

Rudzik:
To musi być oddzielny submodel? Ja mam na modelu zewnętrznym. No to chyba przy TGA zostanę :)

Stele:
Pudło musi mieć opacity 100, szyby opacity 0. Odnosi się to do wszystkiego z półprzezroczystościami, a tych nie można nadużywać, bo źle się sortują i znikają. Czyli tak, oddzielny submodel.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod