Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Kolejnosc wierzcholkow w t3d w ramach 1 submodelu

(1/2) > >>

Mariusz1970:
Optymalizuje narzedzie do sprawdzania duplikatow trojkatow w t3d. Zrobilem sortowanie wierzcholkow trojkatow w ramach jednego submodelu za pomoca qsorta. Majac posortowane wierzcholki, szybko moge wyciagnac duplikaty. Teraz pytanie, czy sens ma przywracanie pierwotnej kolenosci wierzcholkow w ramach tego samego submodelu? Prawie pewien jestem, ze kolejnosc nie ma znaczenia, ale wole sie upewnic. Moze ma na wydajnosc renderingu?

Stele:
Ma znaczenie na sortowanie półprzezroczystości, przynajmniej przed konwersją na e3d. Gdy masz kilka planów półprzezroczystych musisz je ustawić od najdalszego u góry wpisu submodelu do najbliższego u dołu. Najwygodniej to robić dzieląc na submodele, ale po posegregowaniu można je scalić dla optymalizacji.

Mariusz1970:
Dzieki. A polprzezroczytosci czym sa opisywane w t3d?

Stele:
Submodel z opacity 0.

Mariusz1970:
Ok, dzieki. To w takim ukladzie, bede przywracal pierwotna kolejnosc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod