Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modyfikacja linii 61

<< < (17/28) > >>

Stele:
Poczytaj o konstrukcji tej krzywej. Dla łuków muszą być policzone bo określają geometrię. Samo rozciągnięcie odcinka w krzywą. Dla prostych mogą być zerowe. Wtedy po prostu krzywa będzie odcinkiem między p1 i p2. Można je też jawnie zdefiniować jako wektory styczne do odcinka o długości 1/3 jego długości. Efekt będzie tan sam, ale jest to wymagane przy składowych skrzyżowania. Jak zerowanie pomaga, to może są źle policzone i droga się degeneruje? Choć to dość dziwne.

Maciej:
Dzięki Stele za wyjaśnienie. Również dziękuję wszystkim, którzy starali się pomóc wymyślając przyczynę zepsucia tej drogi. Została już poprawiona i jest do pobrania w załączniku. Wypakować ją należy do głównego folderu Symulatora.

Sawi:
To w końcu co było zepsute?

Maciej:
No te wektory kontrolne. Trzeba je było wyzerować. Nawet nie wiem co ich wcześniejsze dodanie miało na celu, bo różnicy w wyglądzie drogi nie widać (oprócz tego, że są te brakujące kawałki).

Ra:
Oryginalnie drogi miały wektory kontrolne mimo bycia odcinkami prostymi. Na którymś etapie obracania Rainsted wyzerował składowe poziome, jednak składowa pionowa pozostała. W efekcie jeden koniec był skierowany pionowo w górę, a drugi pionowo w dół, co się źle wyświetlało.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod