Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 MaSzynowe ENB

<< < (2/2)

Stele:
gwiazd nie tykał? Czyli przetwarza tylko meshe. Te chmurki są zdaje się czysto białe, więc po przekroczeniu jakiejś wartości progowej diffuse filtr zaskoczył i wyszło co wyszło. Ciekawa dziura powstała w miejscu 100% alfy. Tło jeszcze było tak ciemne o tej godzinie? Tex chmur ma rozdzielczość 2048px po obwodzie. Można to podbić przynajmniej dwukrotnie, ale problemem są darmowe zdjęcia szerokokątne w takiej rozdzielczości. Również alfa zdaje się mieć małą głębię i nie jest to wina filtrowania tekstury, bo sprawdziłem wszystkie tryby jakie obsługujemy.
By było to użyteczne, eksplozja bieli na chmurach i flary powinny występować tylko w kierunku słońca (wersor lightPos) i byś renderowane przed kabiną. Czyli bez implementacji shaderów w kod raczej nic z tego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod