Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Rewident i dyżurny ruchu
kilczuk:
Skoro jest sokista łażący po peronie, to być może ktoś byłby w stanie stworzyć animacje rewidenta podającego sygnały podczas uproszczonej próby hamulca oraz dyżurnego/dyżurnej ruchu peronowej podającej sygnał Rd1 "Nakaz jazdy"?
Trzeba będzie tylko zdobyć tekstury ;-)
:
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur, ale na stworzeniu normalnych ruchomych obiektow, a to wiaze sie z tym, ze dodatkowe ruchome obiekty spowoduja spadek fps - to zas dla ludzi nie posiadajacych mocnego sprzetu oznaczac moze slide-show na niektorych sceneriach (Quark).
kilczuk:
--- Cytat: "SherifF" ---ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście, że się nie kończy. Tylko mówię, że ciekawie by wyglądało robienie tekstur rewidenta i dyżurnego. Zwłaszcza zbieranie materiału fotograficznego.
No a dyżurnego lub rewidenta można zawsze zakomentować.
ET22_RULZ:
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)
:
i przynajmniej fps bylby w normie...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej