Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Rewident i dyżurny ruchu

(1/2) > >>

kilczuk:
Skoro jest sokista łażący po peronie, to być może ktoś byłby w stanie stworzyć animacje rewidenta podającego sygnały podczas uproszczonej próby hamulca oraz dyżurnego/dyżurnej ruchu peronowej podającej sygnał Rd1 "Nakaz jazdy"?

Trzeba będzie tylko zdobyć tekstury ;-)

:
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur, ale na stworzeniu normalnych ruchomych obiektow, a to wiaze sie z tym, ze dodatkowe ruchome obiekty spowoduja spadek fps - to zas dla ludzi nie posiadajacych mocnego sprzetu oznaczac moze slide-show na niektorych sceneriach (Quark).

kilczuk:

--- Cytat: "SherifF" ---ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur
--- Koniec cytatu ---


Oczywiście, że się nie kończy. Tylko mówię, że ciekawie by wyglądało robienie tekstur rewidenta i dyżurnego. Zwłaszcza zbieranie materiału fotograficznego.

No a dyżurnego lub rewidenta można zawsze zakomentować.

ET22_RULZ:
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)

:
i przynajmniej fps bylby w normie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod