Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_10_14

<< < (40/78) > >>

Stele:
I thought that cockpit ampeerer shows generator current and debugmode diagnostic engine current but it's the same parameter in .mmd as in electric locos so I'm totaly confused right now.

dodulec:
Na zwierzyńcu osobowym znalazłem taki oto błąd:

jarząbek019:
Służba l53 tow-poś jak już wracamy z pośpiechem nawjazowym do Turowa mamy na zielono, ale jak jesteśmy przy semaforze semafor wygasa na S1 do tego w stacji siódemka z wagonami stoi na koziołku. Droga leży tak by wjechać w perony, jest sygnał odjazdu i dalej na zielono.

Krzysiek626:

--- Cytat: HTD w 22 Listopada 2014, 12:43:46 ---...Niestety przy niektórych teksturach kompresja stosowana w DDS w Maszynie wygląda ohydnie. Na większości tekstur jest ok, ale na niektórych efekt jest delikatnie mówiąc bardzo słaby.
Testowałem, silnik nie ma żadnego problemu z użyciem TGA zamiast DDS. Ściągnąłem sobie paczkę rozwojową, wziąłem sobie okno.tga z modelu en57, wywaliłem okno.dds i jest dużo lepiej.
...W dzisiejszych czasach nie ma sensu tak ścibolić megabajtów kosztem zauważalnego pogorszenia jakości obrazu.

--- Koniec cytatu ---
Cała paczka w repozytorium jest z teksturami TGA, z niej tworzone są paczki do publikacji. Od pewnego czasu publikowane paczki mają tekstury DDS i nie uważam, że trzeba to zmienić. To, że silnik daje radę to wiemy bo tekstury TGA używaliśmy. Zmiana nastąpiła nie tylko z powodu ścibolenia miejsca na dysku, nawet ten argument nie był brany na serio pod uwagę. Powodem jest czas wczytywania tekstur i wydajność kart graficznych. Niestety nie wszyscy mają sprzęt z najwyższej półki. Jeśli zależy Tobie bardziej na jakości, to jak zauważyłeś, każdy może podmienić tekstury, ale powrotu do TGA ja nie widzę. Powodem marnej jakości niektórych tekstur DDS, jest ich marne wykonanie i nie ma to nic wspólnego z ich formatem.

joey:
Nie chodzi o zamiane wszystkich tekstur spowrotem z powrotem na TGA. Chodzi tylko o te najbardziej cierpiacyce cierpiace na wykorzystaniu stratnej kompresji jak wlasnie wymieniona przez kolege HTD szyba w EN57, czy niebo w scenariuszu Zwierzyniec TLK — sky/sky_overcast061.dds. Najgorszy fragment tej tekstury nieba nieba zalaczam jako png, zeby nie bylo, ze zle skompresowalem jpega.
Da sie znalezc PC2011 t3d/tga, ale z jakiegos powodu nie sa udostepniane nowsze wersje.

Pisz staranniej.
Rozi

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod