Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Patch_MaSzyna_08.14

<< < (48/52) > >>

SKP:
Ok, mogę tak dla rozrywki napisać to po raz setny. To jest przykładowy wpis include:

--- Kod: ---include;ip/pkp/w8.inc;w8_0;8785.7;6.0;13787.0;-115.0;1.6;-0.2;end
--- Koniec kodu ---
Wpis zaczyna się od niezmiennego wyrazu include, a kończy się wyrazem end. Bezpośrednio po include podaje się ścieżkę do pliku .inc względem folderu scenery. Wszystko, co jest między między ścieżką a end, to parametry danego pliku .inc, które z reguły oznaczają (po kolei): tekstura, współrzędne X Y Z, rotacja wzdłuż osi pionowej, rotacja wzdłuż pozostałych osi. Więc w powyższym przykładzie -115.0 to wartość, o którą Ci chodzi.

Sawi:
Zaraz zaraz chwila, a czy my przypadkiem nie mamy też takowych wskaźników dwustronnych? Jak już chce wymieniać, to niech wymieni na nie. Szybka robótka.

Maciej:
Dodaję kolejne zmienione pliki .scm (zmiana wskaźników W27 na W27a). Tym razem są to wskaźniki dla l61 oraz l61+l144. Dla pliku v2_modele_wskazniki_tlk musiałem je obrócić o 180 stopni. Teraz są ustawione poprawnie.

Pliki w paczce rozpoczynające się od v2 dotyczą l61+l144.

Ra:
A przed obróceniem o 180° sprawdziłeś, czy na pewno modele są w dobrą stronę ustawione? Te wskaźniki co rusz ktoś obraca, bo "są odwrotnie", a potem nie idzie z tym do ładu dojść.

Maciej:
Tak. Wszystko sprawdzone. Przed obróceniem były w złą stronę. Teraz jest dobrze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod