Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Lokomotywownia u jakubg1, czyli tworzenie repaintów taboru.

<< < (13/16) > >>

jakubg1:
Lecimy dalej. Drzwi wyprostowane, poręcze i inne takie tam wymazane. Za kilkanaście minut naniosę bok na teksturę i zobaczymy, co dalej.
  Dodano: 01 Października 2016, 10:02:23 Ciąg dalszy prac. Robota jest rozgrzebana, a niestety poprawienie drzwi poniżej zajmie mi kilka ładnych dni. Samą teksturę skończę jeszcze w tym roku.
18.11.16: Po ponad dwumiesięcznej walce z upartymi drzwiami ostatecznie dałem za wygraną. Teksturę porzucam. Nijak nie da się tego zrobić.
Nastęna tekstura którą planuję spartaczyć: EU07-324.

szogun:

--- Cytat: jakubg1 w 25 Września 2016, 13:22:08 ---Nijak nie da się nie umiem tego zrobić.

--- Koniec cytatu ---
Błąd który robisz jest banalny, powinieneś się domyślić co jest nie tak. Wskazówka, po co prostować drzwi jak reszta pudła jest krzywa? Zastanów się a nagle stanie się to banalnie proste.

jakubg1:
Wyórwnać paski, załatać dziury, wymazać poręcze i koniec prac nad bokiem?
PS. Właśnie wyrównanie pasków stwarza największy problem.

szogun:
Nie, na etapie sklejania zdjęć prostujesz całe zdjęcie żeby pionowe i poziome odniesienia na pudle takie jak rynienki, drzwi były proste. Spójrz jeszcze raz na swoje zdjęcie, drzwi proste a reszta krzywa, bo powinieneś prostować całe pudło.

Balaclava:
W dziale "Pomoc w tworzeniu" masz poradnik @defilera. Tam jest dobrze wytlumaczone prostowanie zdjec.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod