Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Lokomotywownia u jakubg1, czyli tworzenie repaintów taboru.

<< < (10/16) > >>

Krzysiek626:
A co mi tam, masz link do tekstur: http://eu07.pl/userfiles/1234/foto-ABdnu.rar
Czekamy 2 tygodnie na efekty, czy zacząłeś. Jak nie, wątek niech leci na bocznicę, a Ty nic więcej nie obiecuj.

jakubg1:
Okej, to bok mam poskładany. Jest równo, co widać w drugim załączniku. Problem będzie z czołem, gdyż nie ma zdjęć. Co w takiej sytuacji zrobić?
  Dodano: 01 Kwietnia 2016, 18:48:34 Poprawiłem trochę bok - wydłużyłem trochę część 2 klasy, bo była za wąska i trochę powiększyłem okna.

matek123:
Jeżeli możesz, to zachowaj sklejkę wagonu na przyszłość. Tzn plik ze sklejonymi kawałkami zdjęć przed dopasowaniem do tekstury.

jakubg1:
Zachowałem. Tymczasem pojawił się duży problem złożony z wielu małych. Screeny wytłumaczają, o co chodzi. Jest to prawdopodobnie pozostałość po submodelach służących do prawidłowego wyświetlania "tekstów" na wagonie, a że nie są przystosowane do malatury ICC, zostają po nich brzydkie ślady. Ktoś może przerobić model dla malatury ICC? Prace będą jednak kontynuowane.
  Dodano: 02 Kwietnia 2016, 10:24:50 Joachimowicz dostał do poprawek na modelu (prawdopodobnie) tex wagonu.

jakubg1:
Ponawiam pytanie. Ktoś może przerobić wagon 1/2 klasy tak aby pasował malowaniem? Wstawienie modelu na model 1xxa jest bez sensu, bo są tam 2 różne czoła i 2 różne boki (z jednej strony po lewej jest 1 klasa, a z drugiej po lewej jest druga klasa) a w modelu jest jedno czoło i jeden bok. Tex boku mam póki co na "zapas", bo może się okazać, że obecnie zrobienie tego wagonu jest niemożliwe. Podsumowując - robić dalej czy porzucić robotę z tym wagonem?
PS. Tak, wiem, 2 posty pod sobą, ale jeśli zedytuję obecny, nikt tego nie zobaczy. To ważna sprawa (przynajmniej dla mnie).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod