Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Lokomotywownia u jakubg1, czyli tworzenie repaintów taboru.

<< < (7/16) > >>

up5358:

--- Cytat: jakubg1 w 15 Stycznia 2016, 15:40:03 ---Czoło względnie jest już do oceny. (...)
--- Koniec cytatu ---
Wykoncz caly eketrowoz, to sie oceni w TD. Na razie nie ma czego.


--- Cytat: jakubg1 w 15 Stycznia 2016, 15:40:03 ---  Dodano: 15 Stycznia 2016, 16:10:02 Kolejny problem, tym razem ze zderzakami. Da się to jakoś sensowniej zrobić?
--- Koniec cytatu ---
Da sie. Wskazowka: pocwicz dopasowywanie elementow do tekstury bazowej.

jakubg1:
Chodzi o to, że góra obręczy zderzaków jest ciemna i nie pasuje do reszty.

Sawi:
Tylko osiem segmentów na tuleje to zdecydowanie za mało by uzyskać super efekt. Tym bardziej, że całość wynosi zaledwie 18 737 polys.

up5358:
Jeszcze raz, widzialem zdjecie i tam masz zle teksture nalozona. Trzon zderzaka tez do poprawy, nie tylko jego tarcza. Nie wiem, jak to tam jest mapowane, ale czasami musisz co do milimetra/piksela pasowac, bo inaczej Ci sie "rozjada" kolory.
  Dodano: 15 Stycznia 2016, 16:55:03 @Sawi, zarzuc jakims screenem, jak to jest zmapowane. Robiac teksture ET22-243 nie mialem takiej hecy, a przypuszczam, ze mapowanie jest takie samo.

Sawi:
Nie ma problemu. Tak czy siak mnie ta kanciata tuleja odstrasza. Do tego jeszcze ktoś usunął jej tył i w efekcie mamy dziurę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod