Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Błąd „mesh error”

(1/3) > >>

Patrykos:
Hej,
 przy pewnych obiektach mam problem z uruchomieniem symulatora. Ciekawe jest to, że obiekt bez nałożonych tekstur się wczytuje, a z teksturami wywala taki błąd. Ktoś wie jaka jest przyczyna i jak to naprawić?

Ra:
Z komunikatu wynika, że masz liczbę wierzchołków niepodzielną przez 3.

muri:
A nie że liczba wierzchołków jest równa 0 ?

Patrykos:
No tak też mi @youBy podpowiedział. Ale nie bardzo wiem jak to naprawić. Według .t3d to każdy submodel ma liczbę wierzchołków podzielną przez 3. ;) Tak jak pisałem – przed nałożeniem tekstury było okej, model się ładował. Po – objawy jak wyżej.

Benek:

--- Cytat: muri w 12 Lutego 2014, 15:27:34 ---A nie że liczba wierzchołków jest równa 0 ?

--- Koniec cytatu ---
Nie, to jest dzielenie modulo.

--- Cytat: Patrykos w 12 Lutego 2014, 15:31:34 ---No tak też mi @youBy podpowiedział. Ale nie bardzo wiem jak to naprawić.

--- Koniec cytatu ---
Musiał Ci pozostać 1 lub 2 wierzchołki. Tak łatwo ich nie zlokalizujesz.
O proszę, a jednak to nie jest takie trudne: t=43.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod