Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Problemy z skryptami z gmax
Sawi:
Racja zakręciłem się. Dzięki za poprawę. @Pierog_SU42 skoro tak to polecam dokładnie zapoznać się z struktura katalogową.
Pierog_SU42:
Dobrze, rozumiem, przerobię model pod teksturę w .tga i będzie działać. @Sawi to o to chodzi model jest np:/models/bud2 to textura ma być w /textures/bud2. Tak??
Sawi:
Tekstury tga to tekstury bazowe. Z nich robi się dds. Póki mamy taką strukturę katalogową, to tak.
Pierog_SU42:
To jak na razie wszystko rozumiem. Jeśli chodzi o to. No przerobiłem na .tga i tak to wygląda, tak wiem że mogę się pobawić współrzędnymi, i nad mapowaniem będe musiał popracować. To bardzo dziękuję za pomoc.
Sawi:
Aaa i pamiętaj o ustawieniach Ambient, Diffuse i Specular na wartość 255.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej