Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (146/147) > >>

matek123:
Piotrer, sprawdź proszę paczę od Miłosza z chatu. Dał tam mini na test.

jakubg1:
Czat zdechł, więc wysyłam paczkę tutaj. https://eu07.pl/userfiles/22592/mini_24.zip. Te miniaturki zostały już wgrane w rev 9126.

szczawik:
Nowa wersja testowa, zmiany:

* Zreorganizowana obsługa elementów opcjonalnych,
* obsługa renderera experimental,
* poprawiona obsługa modyfikatora MaxLoad,
* ogólna optymalizacja.Elementy opcjonalne funkcjonują poprzez odpowiedni komentarz wpisu include:

--- Kod: ---include linia61/czestochowa.scm end //optional|2|Teren Częstochowy|endoptional
--- Koniec kodu ---
Parametry oddzielamy znakiem |. Pierwszy parametr to rodzaj:

* 0 - element opcjonalny domyślnie wyłączony,
* 1 - element opcjonalny domyślnie włączony,
* 2 - element opcjonalny zawierający teren.Element opcjonalny zawierający teren zostanie dodany, jeśli brak jest odpowiedniego pliku terenu dla scenariusza (scenery/*.sbt). Drugi parametr to opis treści. Dostęp do elementów opcjonalnych jest poprzez zakładkę "Informacje".
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter_250603.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_250603.zip

jakubg1:
Proponowałbym zmianę nazwy dyrektywy //optional na //$optional, ponieważ przyjęło się, że dyrektywy wykrywane tylko przez starter posiadają znak $.

Hirek:
Czy dałoby radę zrobić coś z ustawieniami framebuffera? gfx.framebuffer.width gfx.framebuffer.height mimo ustawienia 1440p okazały się dzisiaj być na jakis dziwnych nawet nie zaokraglonych do 10 wartosciach (1485 x 626 mimo ustawienia 1440p). Propozycja mechaniki ode mnie: - rozpoznanie rozdzielczosci i rozdzialki monitora i dac na podstawie opcji np 720, 1080, 2560 (2K), 3840 (4K) liczyc drugi wymiar zgodnie z rozdzialka.


--- Kod: ---+-----------+---------------------+
| Wysokosc  | Szerokość przy 16:9 |
+-----------+---------------------+
| 720       | 1280                |
+-----------+---------------------+
| 1080      | 1920                |
+-----------+---------------------+
| 1440 (2k) | 2560                |
+-----------+---------------------+
| 2160 (4K) | 3840                |
+-----------+---------------------+

--- Koniec kodu ---

Ponadto przy rendererze experimental mozna dodac opcje jakosci renderowania (jako jakis suwak albo cos w zakresie 33-100%). Bylby to mnoznik renderera framebuffera. Najnizsza opcja jako performance, gdzies po srodku zbalansowany, w 3/4 wysoka jakosc a 100% to natywny.

Fajnie byloby dodac obsluge renderercfg.yml. Opisy dodane w komentarzach w pliku w moim wątku z exe.

Ponadto przy experimental do wyszarzenia opcje takie jak obróbka, multisampling, dodatkowe efekty shadferow, cubemapa, vbo, cienie, cienie (shadery), cienie w kabinie. Niektóre z tych opcji są poprostu w renderercfg.yml

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod