Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (105/148) > >>

jakubg1:
Jak dla mnie wprowadza to lekko w błąd - proponowałbym zamiast tego oprawienie pojazdu w jakąś cienką ramkę, gdy na niego najedziemy.

Turbokibel:
Trzeba by starter dostosować do nowego ficzerka od tmj
--- Kod: ---- funkcjonalnosc, lista parametrow pojazdu we wpisie trainset moze zawierac modyfikator Lx gdzie x to liczba zastepujaca domyslna wartosc MaxLoad pojazdu. Pozwala to np uzyc wpisu L0 by wstawic na scenerie wagon, do ktorego z jakiegos powodu nie beda wpuszczani pasazerowie
--- Koniec kodu ---
Aktualnie każdy pojazd ma L0, przez co pasażerowie nie chcą wchodzić. :/

szczawik:
Robiłem to, ale widać nie skończyłem, stąd błędy.
Nowa wersja, zmiany:

* Poprawiona obsługa MaxLoad w trainsecie,
* przenoszenie pojazdów wieloczłonowych,
* blokowane przenoszenie w pojazd wieloczłonowy.Program powinien blokować przeniesienie pojazdu pomiędzy pojazdy wieloczłonowe; ponadto przenoszenie pojazdu wieloczłonowego powinno działać na wszystkie człony tego pojazdu. Kursor elementów do przeciągania zmieniłem na łapkę.
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210629.zip

jakubg1:
To przy okazji poprosiłbym wstawianie odwróconych pojazdów wieloczłonowych.

Tobiasz:
Dzisiaj u mnie pojawił się dziwny przypadek, nie wiem do końca czy jest to wina samego startera ale po zakończeniu symulacji maszyna nadal działa. W menadżerze zadań są aktywne dwa exe. I mimo zakończenia symulacji nadal słychać dźwięk. Ktoś miał podobny problem czy tylko u mnie takie kwiatki się dzieją?

Edit: Winowajcą był sterownik graficzny nvidia, pomogło odinstalowanie najnowszego i zainstalowanie starszego 466.77  WHQL.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod