Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Projekt Całkowo-Cargo

<< < (6/10) > >>

Damianek2000:
Tak, owszem bazuje na całkowo_sn61, Zrobiłem wszystko co kazałeś, plik sn61.scm przepuściłem przez EventoUsuwacz. Ale.. Dalej to samo, dalej te same błędy przy ładowaniu scenerii. :| Sam już nie wiem dlaczego to dzieje się tak a nie inaczej ...

Sawi:
Ale ja chyba wiem, bo pewnie nie usunąłeś pliku sn61_events.inc, to plik w którym znajdują się zdarzenia tego scenariusza. Poza tym masz namieszane w pliku scn. Nie ma folderu calkowo. Jak już ma być slimson.

Damianek2000:
Aa widzisz, tego nie usunąłem. Ale niestety, po usunięciu tego pliku, dalej to samo... Istnieją jeszcze jakieś inne warianty? :|

Sam już nie wiem... Niby wszystko jest OK a nadal są te błędy.. Jeśli ktoś będzie wiedział o co chodzi to niech napisze... Tobie @Sawi Ogromnie dziękuję za pomoc, naprawdę wiele mnie nauczyłeś. No nic, ja dalej będę kombinował przecież się nie poddam. :)
___________________________________________________________________________________________________

Ciężka praca popłaca. Udało mi się usunąć te błędy. Wszystko śmiga jak należy! :) Teraz pozostało zająć się eventami.

Pozdrawiam. :)
  Dodano: 28 Grudnia 2013, 12:49:16 No i @Benek dobrze powiedział. Potrzebuje pomocy.. Mianowicie sceneria ładuje się normalnie, żadnych błędów itp. Postanowiłem napisać 1 event, mianowicie event głosowy. Zrobiłem nowy plik .inc i tak wkleiłem pierwszy event.

--- Kod: ---//start misji
event zaczynamy sound 20 start_misji 1 endevent
node 500 0 start_misji sound -21442.50 0.0 18221.00 radio1.wav endsound
--- Koniec kodu ---

Podmieniłem też ścieżkę w .scn

--- Kod: ---include cargo/eventy_cargo.inc end
--- Koniec kodu ---

Do wpisu tory też dodałem event.

--- Kod: ---node 1000 0 none3506 track normal 87.2665 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_unused1 4 tpd-oil3 0.2 0.5 1.1
21415.9 0.2 18214.4  0.0  //point 1
28.0977 0.0 7.5293  //control vector 1
-28.6465 0.0 -5.05078  //control vector 2
21501.1 0.2 18233.3  0.0  //point 2
1000.0
event0 zaczynamy
endtrack

--- Koniec kodu ---

Problem taki, że event dalej nie jest 'uruchamiany' ...
  Dodano: 28 Grudnia 2013, 14:09:16 Ma ktoś jakieś pomysły? Bo ja już kilka godzin się z tym męczę i dalej nie umiem nic innego wykombinować...

youBy:
Stanąłeś jakimś obsadzonym pojazdem na torze none3506?

Damianek2000:
Tak, St43 z Obsadą headdriver...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod