Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Warsztat @fuji8, czyli lajkowe spawanie
fuji8:
Witam wszystkich nocnych markow. Na wstepie napisze, ze jestem total zielony w robieniu tekstur, wiec pewnie na poczatku bedzie bardzo duzo, jak nie wiele bledow. Siedzac sobie o 1 w nocy, zastanawialem sie co zrobic z wolnym czasem, wiec po krotkim namysle stwierdzilem ze ten czas poswiece na zabawe w teksturowanie. Na pierwszy ogien poszedl eu07-499 z zakladu poludniowego o ile mnie pamiec nie myli, ktora ma juz odwzorowana kabine w maSzynie. Przede mna jeszcze troche roboty ale roboczo juz moge pokazac ze mniej wiecej, trzyma sie to kupy.
Poprawiłem nazwę tematu.
Benek
hanys:
Witam. Na wstępie to gratulacje, że podjąłeś się teksturowania. Powiem Ci, że rzuciłeś się na głęboką wodę, ponieważ EU07 dla początkującego to trudny model. Ja polecam na początek popracować na nieco łatwiejszych modelach. Czyli na wagonach osobowych oraz towarowych. Są o wiele łatwiejsze do odwzorowania niż ogólnie lokomotywy. Jak nabierzesz wprawy na nich, to wówczas proponuję wskoczyć na następny lewel. Ja sam tak uczyłem się i polecam to kolejnemu początkującemu. W razie czego to mam dość duży zbiór zdjęć. Jak coś pisz na pw, to co nieco podpowiem. Pozdrawiam.
Wstawiłem przecinki.
Benek
klimczok_mk:
--- Cytat: hanys w 15 Grudnia 2013, 09:49:14 ---Witam. Na wstępie to gratulacje, że podjąłeś się teksturowania. Powiem Ci, że rzuciłeś się na głęboką wodę, ponieważ EU07 dla początkującego to trudny model. Ja polecam na początek popracować na nieco łatwiejszych modelach. Czyli na wagonach osobowych oraz towarowych. Są o wiele łatwiejsze do odwzorowania niż ogólnie lokomotywy. Jak nabierzesz wprawy na nich, to wówczas proponuję wskoczyć na następny lewel. Ja sam tak uczyłem się i polecam to kolejnemu początkującemu. W razie czego to mam dość duży zbiór zdjęć. Jak coś pisz na pw, to co nieco podpowiem. Pozdrawiam.
--- Koniec cytatu ---