Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Zdjęcia kabiny EP09 wersja przed modernizacją

<< < (10/14) > >>

R4TCH3T:
Dorzucam filmik, przepraszam za jakość konwerter pogorszył. ;/ Myślę, że ten pomysł jest wart rozwijania i wdrożenia. Jeśli zostałoby to dopracowane mógłbym podjąć się zadania dostosowania taboru. Podkreślam, że moim zamysłem jest też aby widoczna kabina była ta sama, w której jedziemy!
Link--> http://youtu.be/nr1PU_E28Ss

youBy:

--- Cytat: R4TCH3T w 24 Grudnia 2013, 11:05:39 ---Nie wiem czy odpowiedź, którą udzielę jest w pełni prawidłowa, ale spróbuję. Otóż w symulatorze jest coś takiego, że jak obiekt jest dalej to stopniowo przestaje być widać szczegóły, to jedno, po drugie, jeżeli obiekt nie jest w zasięgu wzroku, to karta graficzna go po prostu nie symuluje, mówiąc inaczej to procesor śledzi gdzie jest obiekt, ale jeżeli go nie widać na ekranie (pikselach) to nie obciąża on podzespołów.

--- Koniec cytatu ---
Każdy szczegół (submodel) musi mieć wpisaną odległość, przy której przestanie być widoczny. W kabinach nikt się tym nie przejmował, bo ją widać i tak tylko jedną. Z drugiej strony, ze względu na animację, każdy przełącznik czy przycisk jest oddzielnym submodelem. Oznacza to, że jeśli tylko widać kabinę, jest sprawdzana odległość dla 100 submodeli i każdy z nich musi później zostać wyświetlony. Bez zmian w modelu się nie obejdzie.


--- Cytat: R4TCH3T w 24 Grudnia 2013, 11:05:39 ---i przede wszystkim ta realność, że stojąc obok lokomotywy widzę jak kręcę nastawnikiem! Jeżeli powstaną dedykowane kabiny ten sposób też staję się bardzo wygodny.

--- Koniec cytatu ---
Skoro stoisz obok lokomotywy, to nie jesteś w stanie nią sterować. Dam Ci stówę, jeśli dasz radę jednocześnie stać na peronie i ruszać nastawnikiem. Ech, ta wybiórcza realność…

R4TCH3T:
youBy no może trochę źle to powiedziałem, ale wszyscy wiemy o co się rozchodzi. Przez okno może by dało radę pokręcić haha. Ale wracając do tematu, chciałbym przypomnieć, że mamy za pasem 2014r. i era pudełek imitujących coś konkretnego minęła jeszcze chyba w latach 90-tych. Wiem, że krytyką nic nie zdziałam, bo było już tu parę takich, którzy się na krzyczeli i na tym się skończyło, dlatego sam staram się współdziałać w rozwijaniu tego projektu. Ten pomysł to założenie i dopiero początek, więc  spokojnie spróbuje to doprowadzić do stanu używalności, na pewno nie sam, liczę na pomoc lepiej obeznanych ode, lecz też nie wykręcę się aby inni zrobili wszystko za mnie. Bądźmy pozytywnie nastawieni, a powinno się udać. Nie za dzień dwa czy tydzień, za jakiś czas, ale na pewno nad tym będę pracował, równolegle tworzył również tekstury. A na pewno doczeka się to realizacji.

youBy:
Może być jeszcze jeden problem — po złożeniu masz dwie kabiny, a animowany submodel np. nastawnika może być tylko jeden.


--- Cytat: R4TCH3T w 24 Grudnia 2013, 12:49:09 ---youBy no może trochę źle to powiedziałem, ale wszyscy wiemy o co się rozchodzi. Przez okno może by dało radę pokręcić haha.

--- Koniec cytatu ---
Czyli mam rozumieć, że podejmujesz rękawicę? :)

R4TCH3T:
Ehh chyba sobie jednak odpuszczę  tą próbę kręcenia, za niski trochę jestem. :P Ale wracając do tematu, czy można dodać drugą linijkę lowpolyinterior w pliku mmd, albo jak dodać drugi model, który może być tam zawarty?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod