Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Tworzenie tekstur w wolnym czasie

<< < (3/3)

hanys:

--- Cytat: willove w 11 Czerwca 2013, 15:31:46 ---[...]Puki co jest nawet dobrze. A co wy sądzicie o tym?
--- Koniec cytatu ---

Z racji tego, iż od tego czasu co pokazałeś nam bonanzę nic się nie zmieniło. Poziom teksturowania dalej się nie zmienił. Odsyłam Cię zatem do tego wątku. Najpierw naucz się ładnie sklejać zdjęcia (obróbka fotek) w jedną całość, a potem działaj dalej.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21899.0.html
Co do EU to się nie wypowiem. Co do wagonów, idzie je jakoś uratować. Na pierwszy rzut oka razi w oczy łączenie boku z czołem. Tak w zasadzie, to Ty chyba najprostszy detal w tym wagonie wymieniłeś. Mianowicie bok. Przy tworzeniu nowej tekstury wagonu czy lokomotywy, wymienia bądź modyfikuje się wszystkie widoczne tekstury. W głównej mierze widoczne. Detale niektóre oczywiście, które nie wymagają wymiany mogą pozostać, ale w przypadku nowej tekstury wagonu to konieczne jest wymiana trzech podstawowych elementów: bok, front oraz dach. Później można jeszcze inne detale jak podwozie, ale to już drugorzędna sprawa. W ów twoich wagonach oprócz nie wymienionych tekstur rzuca się w oczy same sklejenie fotek. Nie widzisz tego, że jedna część wagonu jest normalna druga ciemna i ma inny odcień? Chyba w realu takich wagonów nie widziałem. Sory. Są, ale przeważnie przeznaczone na złom. Tak wiec jak wyżej napisałem, zapoznaj się z tym wątkiem "Jak zrobić nową teksturę [...]". Tyle ode mnie.

Reg. zakazy 10.
Twój post został raportowany.
Powstawiaj kropki, przecinki, ponieważ teraz Twój post to słowotok.
Benek

TGVkamil:
Cegielskie wagony nie mają szans na publikacje bez nowego modelu. Chodzi tutaj o czoła http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=1190

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod