Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Całkowo

<< < (37/38) > >>

Bartek17:
Witam.


--- Cytat: "Mariusz1970" ---1. W jakim pliku muszę coś zmienić, aby zmienić kolor nieba na noc.

--- Koniec cytatu ---


Jeżeli pytanie jest nadal aktualne, to w pliku scenery/calkowo.scn na początku jest taki wpis:

atmo 0.7 0.8 0.9 300 1600 0.7 0.8 0.9 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.5 0.46 0.40  0.30 0.33 0.35  0.75 0.74 0.70 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

...wytnij to i wklej w to miejsce:

atmo 0.03 0.04 0.08 0 1200 0.0 0.0 0.0 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.05 0.05 0.05 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

u mnie działa i jest piękna noc :)

Pozdrawiam.

Mariusz1970:
Więc tak:
1) Chodźbym czytał ze 100 razy nic nie zrozumiem ze scenery.doc, jak mógłbyś mi wytłumaczyć o co tam chodzi, byłbym Ci bardzo wdzięczny
2) Chciałem konkretnej odpowiedzi co mam zrobić, aby otrzymać noc w Całkowie- brak odpowiedzi z Twojej strony. Nadal nie wim jak mam uzyskać noc. Jakieś RGB o co chodzi w ogóle. Bardzo mi na tym zależy.
Jedynie co uzysałem to:

--- Cytuj ---Więc czytaj aż zrozumiesz.
--- Koniec cytatu ---

Brak konkretnej odpowiedzi i zbliżasz się stylem pisania do mojego. Czyż nie?

3)Mógłbym jeszcze dużo zadawzać takich pytań i grzecznie prosić o odpowiedź i za każdym razem pytać się o jakiś detal z tej scenerii. Mogłbym to robić tak sprytnie, że miałbyś mnie dość.

Moje wcześniejsze posty, jak i punkty 1 i 2 robiłem sobie jaja, abyś przekonał się, czym mogą takie pytania się skończyć. Reasumując, ja jako użytkownik tego forum nie wiem jak mam się zachować. Czasami takie pytanie w stylu co to jest slimson\duperele.scn ktoś zostaje objechany, a ktoś nie. Rozumiem, że nastąpiła ewolucja forum i od teraz takie typu posty będą dozwolone. Przecież nie wmówisz mi, że pytanie, które zadał amator coś odkrywczego wnosi do trasy, nie miał też problemow z jej uruchomieniem itp.
No ale Ty tu zarządasz i dokonujesz pewnych wyborów i nic mi do tego.
Raczej przniesież ten post na Bocznicę lub go skasujesz. Bardzo Cię proszę nie rób tego z różnych przyczyn.

Pozdrawiam
Mariusz


Edit:
Bartek17 przepraszam Cię bardzo i dzięki za odpowiedź. Myślę, że wybaczysz mi to.

Krzysiek626:
Mam dwa pytania:
W scenerii Całkowo w pliku całkowo.scn wpisy niektórych wagonów są takie:
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0 111a.tga 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic

inny wagon ma taki wpis:
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic

Czemu tekstura pierwszego wagonu jest jako ***.tga a drugiego wagonu jest domyślnie ****.bmp

W zasadzie do tej pory było mi wszystko jedno. Ale teraz już nie jest. Sprawa dotyczy nie tylko Całkowa.

Ponieważ Mariusz napisał swojego posta, to ja dodam że moje pytania są jak najbardziej poważne.
Czemu istnieją dwa formaty tekstur(?) i czy któraś jest lepsza?

Czy któraś z tych metod zapisu tekstur jest..... lepsza?

Drugie pytanie:

Czy te wagony to może są dla LHSu? To oczywiście screen z całkowa.

PS: ponieważ Mariusz napisał już swojego posta dodam że ja pytam jak najbardziej poważnie, a problem jest istotny do uruchomienia tras.

|andy|:
Przeczytaj 101 raz, może zrozumiesz.

Brak konkretów? Nie spodziewasz się chyba, że będę na posty, które ewidentnie są prowokacją, odpowiadał wylewnie.
Chcesz żeby na forum panował tzw. "zamordyzm"? Proszę bardzo, będziesz go miał.

Ja wątku nie przesunę co nie znaczy, że nie zrobi tego nikt inny.

Mariusz1970:

--- Cytuj ---Przeczytaj 101 raz, może zrozumiesz
--- Koniec cytatu ---

Tak jak piszesz wodzu nie inaczej.

Pozdrawiam
Mariusz

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod