Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
3DS kilka niejasności.
Sawi:
W porządku. Jaki dokładnie semafor tam wstawiłeś? Do inca zaglądałeś?
adsim:
Usuń ten swój event semek1.
We wpisie Sawiego dodaj opóźnienie wyzwolenia eventu po multiple, np. 1.
--- Kod: ---event semek1 multiple 1 none semek1_s5 endevent
--- Koniec kodu ---
Robert83:
Sawi : Jest to semafor "ss4zcpbi.inc" dodany w 3DS Max (semafor półsamoczynny, czterokomorowy na słupie prostym.). Eventy dodane ręcznie.
adsim : Opóźnienie również nie pomaga.
* Cały czas sygnał S1 i AI stoi :(, event wywołany poprawnie.
adsim:
Czyli nie jest poprawnie, skoro nie zmienia się sygnał. Pokaż jak teraz wygląda zawartość twoich plików scn.
Robert83:
--- Cytat: adsim w 17 Lutego 2013, 23:12:25 ---Czyli nie jest poprawnie, skoro nie zmienia się sygnał. Pokaż jak teraz wygląda zawartość twoich plików scn.
--- Koniec cytatu ---
Zmieniłem semafor na inny ale dalej to samo. Musi być jakaś głupota ;) drobny błąd. Podaję zawartość plików po modyfikacjach:
SCN:
--- Kod: ---include test/test.scm end
node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.0161 0.2 85.0 ty_mnie_slyszysz.wav endsound
event ty_mnie sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
event event01 multiple 0 none ty_mnie endevent
node -1 0 dajzolte eventlauncher 0.0 0.0 0.0 -1 none 1031 semek1 none end
event semek1 multiple 3 none semek1_s5 endevent
--- Koniec kodu ---
SCM :
--- Kod: ---node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484 0.0 //point 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148 0.0 //point 2
0
event2 semek1_sem_info
velocity 35
endtrack
--- Koniec kodu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej